Skjer det vonde igjen? :'(

Fargeklatten

Gift med forumet

Kom hjem fra butikken i 11 tida i dag, gikk på do og papiret ble rosa, var rosa slim (unnskyld ekle detaljer) Gikk rett på sofaen og la meg under dyna. Papiret bli rosa annen hver gang jeg er på do ca...har ikke kommet noe i bindet og det rinner ikke.  

Vi hadde sex i går, noe som gjorde var veldig ubehagelig fordi jeg var veldig sår, så vi avslutta ganske fort, kan det være årsaken?? Klynger meg til håpet om at det bare var derfor, men kjenner at frykten ikke ble noe mindre nå...

Har ingen smerter bare blitt veldig øm nederst i magen, men det tok noen dager før jeg fikk det første gang jeg mistet og. Fikk time på legevakten kl 6 i kveld, så kanskje jeg får henvisning til ul... Dette er skikkelig skummelt!

Jeg fikk litt rosa etter sex, men det var med en gang.. Og bare den ene gangen. Krysser fingrene for deg og håper du får ul !

Ja det kan være derfor. Når jeg gikk med lillemor sa jordmor at d var normalt og blø litt etter samleie.. håper d bare er derfra!!:)

Alvetussa skrev:
Ja det kan være derfor. Når jeg gikk med lillemor sa jordmor at d var normalt og blø litt etter samleie.. håper d bare er derfra!!:)

Kan man begynne å blø først morran etter? Hvis vi har sex når jeg venter mens, kommer denne ofte dagen etter, har tenkt at det var en sammenheng, men det blir kanskje for lenge etter? Prøver å slappe av, men kjenner at det er veldig vanskelig! Vil ikke gjennom sa en gang til :(

Nå har det økt på og blitt frisk blødning, fortsatt ikke noe i bindet da. Satt i sofaen og skulle bøye meg frem og skjenke i vann og i det jeg løfta opp mugga fikk jeg skikkelig vondt/iling i navlen og rundt, er veldig øm der. Noen som vet om det har en sammenheng?

navel område er hvertfall langt fra livmora di så trur ikke det har noen sammenheng...trur du kan ta det med ro...Fort for at en blodåre kan sprekke der nede...Ta og google litt om det så ser du ;) Jeg blødde en del sist etter sex derfor jeg ikke tør nå...selv om det kan være uskyldig unner jeg meg ikke selv den følelsen denne gangen...

Jakobe4 skrev:
navel område er hvertfall langt fra livmora di så trur ikke det har noen sammenheng...trur du kan ta det med ro...Fort for at en blodåre kan sprekke der nede...Ta og google litt om det så ser du ;) Jeg blødde en del sist etter sex derfor jeg ikke tør nå...selv om det kan være uskyldig unner jeg meg ikke selv den følelsen denne gangen...

Blødder du veldig rødt og friskt da? Og hvor mye var det? Hvis dette går bra, kommer jeg nok ikke til å ha sex før legen sier det går fint :P

Jeg tør ikke ha sex nå på blødningene, legen har ikke sagt noe om det da, men skulle jo ta dte med ro i helga, jeg har jo blødd nå siden jeg fant ut at jeg var gravid og er jo ifølge legen fremdeles gravid så da kan det vel bare være en uskyldig blødning.

håper det er det det er hos deg. jeg selv greier ikke å roe meg kjenner jeg, men jeg er sånn overnervøs, skjønner godt du blir redd når du har vært gjennom flere SA.

håper du får UL, krysser fingrene for at dette går bra, lykke til.

delphi skrev:
Jeg tør ikke ha sex nå på blødningene, legen har ikke sagt noe om det da, men skulle jo ta dte med ro i helga, jeg har jo blødd nå siden jeg fant ut at jeg var gravid og er jo ifølge legen fremdeles gravid så da kan det vel bare være en uskyldig blødning.

håper det er det det er hos deg. jeg selv greier ikke å roe meg kjenner jeg, men jeg er sånn overnervøs, skjønner godt du blir redd når du har vært gjennom flere SA.

håper du får UL, krysser fingrene for at dette går bra, lykke til.

Hadde ingen blødninger før vi hadde sex, tar ikke sjansen da. Syns det er vanskelig å tro at det bare er uskyldig, men jeg må jo bare prøve å slappe av... Ja, håper jeg får ul, men blir mest sannsynlig i morra.

Begynte med rosa slim... så kom det brun aktig blod så da var det jo gammelt så ikke noe bekymre seg for... Men jeg likte det ikke...Ble jo gørr redd... 

Har mista 3 ganger og...Og to av di skjedde etter sex, kke det at det er sexen sin skyld men klarer liksom ikke helt og tru noe annet heller... SIste gangen jeg mistet hadde vi ikke sex men mistet fordet om... Men begynte med rosa slim på alle di tre gangene og så tok det seg opp etter et døgn ca... :/ 

Håper at dere begge bare har uskyldig blødning... Jeg tenker litt som så og jeg da at begynner man og blø så prøver kroppen og fortelle oss noe om det vi har inni oss og... Vi mister for en grunn og må være glad for at vi har en så flott kropp som ordner opp for oss... 

Er så vondt å gå sånn å være usikker på hva som skjer!:( Er ikke helt 100% sikker på om det gjelder alle aborter, men jeg tror at man alltid får vondt/smerter i forbindelse med at man mister. Ømhetsfølelse/stølhet er vel ganske normalt, siden livmora strekker og jobber med å vokse. Da jeg mistet sist, fikk jeg først litt vondt, veldig svakt, som gradvis økte. Jeg syns det var ganske tydelig et ubehag på vondt siden av skalaen. Hvis du skjønner hva jeg mener.. Når jeg var på legevakta sist, så sa legen at smerter og vondt i livmora, var et dårlig tegn. Om det ikke er vondt, så er det mye bedre prognoser. Krysser fingrene for at dette går bra!!

Takk for så mange svar <3> blør mer og helt frisk mørkerødt blod nå, skikkelig uggen i magen. Vanskelig å tro at dette er uskyldig blødning nå...:'(

Kanskje dem er supersnille og lar deg få en UL på legevakten? Fikk d med første, men da trudde dem jeg hadde svangerskap utenfor livmor.. Fikk beskjed av legevakten denne gang at jeg ikke skulle ha sex om jeg blødde iallfall..

Holder tomlene alt jg kan for deg.. emoticon

Da har jeg vært på legevakta. Han tok gu og klemte på magen, hadde vondt litt over eggstokkene, så han sjekket crp-en som var noe forhøyet. Siden han mente jeg ikke var gravid utenfor livmora, fikk jeg ikke henvisning til ul med en gang, må inn til byn da. Han kunne ikke bekrefte eller avkrefte SA så må vel bare vente å se. Fikk sykmelding i 3 dager for å ta det med. Jeg blør mer etter undersøkelsen nå, og jeg kjenner veldig ubehag i magen, like før der blir vondt:(

Krysser fingrene for at det hjelper å ta det med ro. Håper på det beste for deg! 

Uff, dette var skummel lesing :(
Håper inderlig at det ikke er noe farlig, og at blødningene stopper opp RASKT!
Sender gode tanker og varme klemmer din vei <3

Liker ikke det jeg leser!!!! Håper inderlig at dette er uskyldig:/ Tenker på deg!!

Back
Topp