Skjer det noe??

mamma2010!

Glad i forumet
Skjer det noe nå`? Eller hva er dette?? Nå trenger jeg virkelig noen råd her! Det murrer skikkelig nederst i ryggen, og dere vet når dere må tisse, så kan man ikke klemme nederst på magen pga blæra. Der får jeg vondt i "tak".. Også føles det som om jeg må tisse hver gang jeg rører på meg.. Er detta for noe æ??? [&:]

har ikke peiling :s
men det kan jo være ungen som ligger å presser mot blæra di da. fordi jeg har kjent det samme før.

det har jeg også kjent.
Om det er det samme da.....[:)]
Føles som noen trykker eller poker blæra.....

Er mere vondt når det kommer egentlig.. Det strammer seg lixom... Også får jeg "vanlige" kynnere så det strammer seg oppe under puppene lixom...

Tipper at kroppen prøver ågjøre seg klar til den store dagen. For det er vel ikke regelmessige tak eller?

Jeg har f.eks mye vondter for tiden selv og jeg føler alltid jeg må tisse når jeg leer på meg... Hver gang jeg reiser meg opp og begynner å gå så føles det ut somom hun detter ut. [:o] Skikkelig ubehagelig.

ORIGINAL: civciv

Tipper at kroppen prøver ågjøre seg klar til den store dagen. For det er vel ikke regelmessige tak eller?

Jeg har f.eks mye vondter for tiden selv og jeg føler alltid jeg må tisse når jeg leer på meg... Hver gang jeg reiser meg opp og begynner å gå så føles det ut somom hun detter ut. [:o] Skikkelig ubehagelig.

Mer eller mindre er det det... Det som er skremmende... Gjør vondt en stund, gir seg.. Også kommer det igjen.. Har vært sånn siden rundt klokka 22.00...

ORIGINAL: Stinoa

e det starten på noe eller? wæææ...

Vet ikke? hmm... Blir ille nervøs av dette![&:]

Ta tiden. hvor lenge de varer og hvor ofte de kommer. Så ser du an litt.

Ringe føden å høre kanskje? Hvis du ikke har langt til sykehuset så skader det jo ikke å ta en sjekk[:)]

ORIGINAL: mamma2010!

ORIGINAL: Stinoa

e det starten på noe eller? wæææ...

Vet ikke? hmm... Blir ille nervøs av dette![&:]

Nei da, ikke stress! Dette går bra!!

Nei, er ikke så langt til sykehuset, men tenkte å prøve å gå å legge meg å se hva som skjer.. Og bir det ikke bedre så ringer jeg føden... Har en liten gutt på 5 som må omplasseres litt om vi må dra noe sted stakkar... Så er så utrolig kjipt om vi drar inn også er det absolutt INGENTING![&:]

I forhold til rier pleier de ofte på si at rier ikke går over etter en god varm dusj mens de som ikke er ekte gjør det.

Ta deg en dusj og ta tiden en timeller to ville jeg gjort. Om det ikke gir seg og er regelmessig ville jeg da ringt å hørt med føden.

I forhold til rier pleier de ofte på si at rier ikke går over etter en god varm dusj mens de som ikke er ekte gjør det.

Ta deg en dusj og ta tiden en timeller to ville jeg gjort. Om det ikke gir seg og er regelmessig ville jeg da ringt å hørt med føden.

hmm.. Ja, får kanskje prøve på det... Går å legger meg jeg og ser hva som skjer... Syns det er litt tidlig om det skal skje noe nå..[:(]

Lykke til, håper det går over!!

ORIGINAL: solisolden

Lykke til, håper det går over!!

Takk for det [:)]

hmm.. Ja, får kanskje prøve på det... Går å legger meg jeg og ser hva som skjer... Syns det er litt tidlig om det skal skje noe nå..[:(]

Ja prøvå legg deg først. Funker ikke det så tar du en dusj. [;)]

Ja prøvå legg deg først. Funker ikke det så tar du en dusj. [;)]

Skal jeg gjøre [:)]

hvordan gikk det? Ga det seg eller???

Back
Topp