Skjer det noe tro??

a1989

Glad i forumet
Våknet i natt kl 01.30 av at slimproppen endelig gikk[:D] fra kl 02.30 hadde jeg skikkelige tak i korsryggen og nederste del av magen med ca 15 min mellomrom sovnet endelig tross takene i 7 tiden, fikk sove i 3 timer og våknet men da med mere uregelmessige tak ca 15-30 min mellom, sånn holdt det på til ca kl 18.30 etter det har det kommet kraftige tak med ca 7-8 min mellomrom! Hmmmm, er dette rier eller bare maserier,modningsrier?? er jo så mye å bli lurt av[:'(]

ja tror du kan håpe mer enn meg iallefall =) trodde det satte igang i natt her selv , men det gav seg litt i dag.
sovnet på sofaen i sta å våknet opp med skikkelig kvalme og etter det har jeg hatt stikkninger og stram mage i tak. men det kommer uregelmessig , men ofte, men det er sikkert bare lureri.... skjønner godt att du også lurer. en vil jo ikke bli for forhåpningsfull heller

Hvis det fortsetter å være regelmessig nå, og bli sterkere, vare lenger og kortere mellomrom etterhvert er det nok rier! Håper for din skyld det er noe skikkelig på gang! Lykke til[:)]

spennende og se men tør ikke tro noe[&:] men de har vært ganske regelmessige fra ca 18.30 og de er det enda, så håper det fører til noe[;)]

Back
Topp