Skjer det noe snart?

Le9en

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Nå har jeg begynt å blø litt. Bare litt mørkt blod (beklager detaljer...). Kan det være tegningsblødning, eller må det være friskt?
I natt hadde jeg faktisk en del kynnere, og de hadde kanskje 15 min mellomrom. Hele den siste uka har slimproppen også kommet i deler.

Nå skjer det en del ting i hvertfall, men håper egentlig han holder seg inne en uke til:)

Kan jo kanskje virke slik, men modninga kan jo trekke ut å.
Så da får du heller sette deg og slappe av, og se hvor det ender hen. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Høres ut som om ting begynner å skje da ja, spennende :)

Så spennende! Du må oppdatere oss videre om det skjer noe mer å du har mulighet.. Når har du termin? :) jeg går å håper på blod hver gang jeg er p å do men her er det nada! Hehe

Termin 16 Juli

Det kan godt være at det er noe på gang! Lykke til :)

Nå har jeg begynt å blø litt. Bare litt mørkt blod (beklager detaljer...). Kan det være tegningsblødning, eller må det være friskt?
I natt hadde jeg faktisk en del kynnere, og de hadde kanskje 15 min mellomrom. Hele den siste uka har slimproppen også kommet i deler.

Nå skjer det en del ting i hvertfall, men håper egentlig han holder seg inne en uke til:)

Hei!

Så spennende! Håper du har ringt føden. Det bør man alltid ved blødninger. Men det har du sikkert. Det er nok like før nå :) lykke til!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)

Back
Topp