Skjer det noe action her?:)

tuttemora

Forelsket i forumet
Kommer det noen september babyer snart?:) er så stille her..
Her virker det somsnuppa trives godt i magen enda :)

Her skjer det ingenting annet en kynnere og masse bevegelser fra snuppa som tydeligvis har ikke så mye plass der inne :)
Håper ikke hun kommer de neste dagene dersom mannen skal reise i morgen tidlig og være borte for 4 dager :confused:

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Huff , bli så lei av å vente! Alt er klappet å klart for sykehus, -hele tia!! Baggen er pakket ut& inn fler gang, gulv er vaska, får jg en regning betales dn md en gang... Barnevakt te hunden er klar... Mn skjer d no?? Nei!! Mn ok da, pappaen kommer hjem fra jobb først t helga, så han kan godt drøye te da.mn blir gal av å vente!!!:/

Knerten 130913

Skjer ikke stort her altså.. Jeg har hatt noen sterke sammentrekninger flere morniger på rad, men det kommer bare 3-4 stk før det gir seg igjen. Jeg håper hver gang, men blir like skuffet!

Trassige små babyer vi har :-)

Nei her er det stille for tia... (mulig stille før babystormen).
Det kom jo så mange i august så er litt ironisk de slutter å komme når vi har nådd september.

Jeg melder meg iallefall frivillig til å være nestemann til å møte lille nurk!!! ;)

Er noen uker til termin her enda så at det skjer noe her ift det tror jeg lite på.
Men i dag skal jeg på ny ul for sjekk av trivsel i magen (pga diabetes) og da er det jo like spennende hver gang å høre hva legene mener om veien videre.. Min første ble født 38+0, er bare 5 dager dit :P spennende tider!

Her skjer det noe....blir satt igang i dag, time rett over 12! Ellers tror jeg ikke denne mageboer`n hadde tenkt seg ut på sikkert flere uker. Kan jo fremdeles være dager til han er ute, men skal i allefall føde de nærmeste dagene!

Her var termin i går, uten noen tegn til fødselen:( er ganske så lei og sliten og sover dårlig. Virkelig den beste oppladning til fødselen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har kynnerene og de falske riene endelig roet seg :)
38+3 i dag. Mellomste kom i gang 38+6 av seg selv. Er litt bustete på hjemmefronten om dagen, så kan egentlig vente en uke til, så sant ikke maseriene kommer tilbake...

Jeg ser veldig mange skriver at de sliter med maserier om natten og sover dårlig og slikt, er det vanlig før fødsel? Jeg har kraftige kynnere når jeg er i aktivitet, og så roer det seg som regel helt når jeg er i ro. Aner ikke hva det betyr.

Her har kynnerene og de falske riene endelig roet seg :)
38+3 i dag. Mellomste kom i gang 38+6 av seg selv. Er litt bustete på hjemmefronten om dagen, så kan egentlig vente en uke til, så sant ikke maseriene kommer tilbake...

Høres ut som det kanskje er stille før stormen? ;-) (Jeg selv fikk plutselig noen rolige dager før det satte i gang.)
Lykke til.

Her er det stille. :( 3. overtidsdag i dag... Hadde vært veldig greit hvis a ville komme nå!! :) Men skal nok klare ei lita stund til, blir spennende å se på fredag da jeg skal på overtidskontroll på sykehuset :) Men krysser fingra for at jeg slipper den da! :)

Her skjer det ingenting i dag. Ble innlagt natt til i går, med rier, 2-3 min imellom, jordmoren var sikker på at det ble fødsel ila natten. Men det dabbet av etter noen timer. Åpna seg til ca 4 cm. Er bare 37+2, så går vel noen uker før det skjer på rett!

Jeg er på 2. Dag over termin i dag...var på vekstkontroll på sykehuset istad og det viser seg at mini har slutta og vokse... Har faktisk gått ned 100 g på 2,5 uke... Så hvis det ikke er kaos på føden i morgen, blir jeg satt i gang! Skikkelig spent på hva morgendagen evt fredagen bringer ;)

3 cm og helt klart her, ble strippet og fikk noen heavy nåler av jordmor i dag! Ønsker meg skikkelig fart i natt :P

Back
Topp