Har jo ligget syk en uke nå men iag våknet jeg med så kraftige kynnere, di gjør vondt fremst i magen iler nedover beina å nedpress fra h...... Kjennes ut som han har tenkt å presse seg ut. Gått en del på do di siste dagene men ikke noe spesielt diare bare måtte på do ofte. Dette er 3 å med di to andre har slimproppen gått på forhånd men nå er jeg så usikker for det presser skilkelig på. Eneste som er er at jeg er så sliten etter forkjølelse/influensa at jeg ikke har igjen krefter, får så intenst vondt i venstre side mage når jeg hoster å kroppen rett å slett bare skjelver fordi den er sliten. Har også følt meg kvalm idag tenkte at nå får jeg ratt noro virus å så er jeg liksom helt ferdig.
Akkurat nå vil jeg bare gråte, vet ikke om vi trenger barnevakt eller om jeg skal gå sånn i flere uker til da vet jeg ikke hvor jeg skal ta krefter fra :/
Akkurat nå vil jeg bare gråte, vet ikke om vi trenger barnevakt eller om jeg skal gå sånn i flere uker til da vet jeg ikke hvor jeg skal ta krefter fra :/