skjer det no snart?!

Heidi10+12

Gift med forumet
lurer på om ting nærmer seg nå..
har i noen netter nå hatt rier/maserier i ca 1,5-2 timer...
i går kveld når jeg skulle smørre meg med fødselsforbredene olje kjente jeg hodet hennes når jeg stakk inn fingeren..den "nestetippen" jeg har kjent før var ikke der lenger!! kjentes nesten ut som om jeg kom lenger inn også..
har i dag hatt ganske sterke mensen-murringer nederst i magen og ryggen som et belte..

huff.. håper bare ikke jeg må gå sånn lenge.. orker ikke det.

*dagen klage fra meg*

Du er jo bare 34 uker på vei så håper for nurket sin del at det stopper opp!
For din del håper jeg at smertene blir borte og at du kan slappe av igjen!

Lykke til, blir spennende å se hvordan dette arter seg!

Lykke til..

Det er ikke sikkert det betyr at noe skjer fordi om du kjenner hodet til babyen.. Det gjør jeg også.. Men legen sa at det betyr ingenting.. Alt synker lenger og lenger ned i skjeden. [:)]

Selv om du sikkert er lei av alle smertene, håper jeg jenta holder seg i magen ihvertfall til du har rundet 37 uker :) Skal krysse fingrene for at smertene gir seg så du får leve litt normalt de siste ukene ;)

Lykke til! :)

for hennes del håper jeg jo selvfølgelig det jeg også..
men er så lei av å "gå på tå" hele tiden..
så håper der roer seg for en stund..

kjenner du hodet til babyen ? [8|] jeg klarer såvidt tørke meg når jeg har vert på do, klarer ihvertfall ikke putte fingrene så langt opp at jeg kunne kjent babyen ! sikker på at det er babyen du kjenner ?

Slitsomt med maserier og kynnere, håper det roer seg eller at du føder om 2-3 uker og ikke må gå overtid ihverfall da [;)]

ORIGINAL: mammentilHelle

kjenner du hodet til babyen ? [8|] jeg klarer såvidt tørke meg når jeg har vert på do, klarer ihvertfall ikke putte fingrene så langt opp at jeg kunne kjent babyen ! sikker på at det er babyen du kjenner ?

Slitsomt med maserier og kynnere, håper det roer seg eller at du føder om 2-3 uker og ikke må gå overtid ihverfall da [;)]

ja er helt sikker.. for når jeg dytta litt på hu så trakk hu seg litt tilbake og pressa rumpa opp i ribbeina minne [:)]

Jeg klarer heller ikke å kjenne om jeg kan kjenne hode hans.... Klarer jo så vidt å tørke meg på do...[8|][:D]
Men mannen har ikke nevnt at han kjenner noe under visse omstendigheter..[:D] he he...

Jeg kjente det når jeg satt på huk i dusjen og dytta en finger oppi der.. Hos meg ligger alt ganske langt nede i skjeden, og legen sa at det trenger ikke bety at man føder noe før tiden forde..

ORIGINAL: Heidi10

ja er helt sikker.. for når jeg dytta litt på hu så trakk hu seg litt tilbake og pressa rumpa opp i ribbeina minne [:)]

oj gud ! [:D]

Oi!! Hørtes skummelt ut! [&:]

Her må jeg nesten ta fart for å tørke meg på do.. har prøvd å kjenne oppi der selv, men holdte på å dette på ræv når jeg gjorde det. [:D] 
Håper frøkna holder seg inne til uke 37 ihvertfall [:)]

hehe.. jeg har ikke sjangs til å kjenne inni der.. klarer også såvidt å tørke meg på do.. hehe..

Back
Topp