Skjenk/kommode til kjøkken *bilder*

[Hildemor]

Elsker forumet
Skal ha en sjenk eller kommode under vinduet på kjøkkenet..hvilken tror dere passer best? Evt har dere noen forslag?

Kjøkkenet vårt:

Har sett litt på disse selv:

evt den kommoden som er et hakk mindre enn denne.
Ser at det ser litt trangt ut med bordet der,men det er plass altså[:)]
Hva tror dere?

me <3 liatorp...

Venstre

den til venstre var veldig fin , kunne passet veldig fint på kjøkkenet[:)]

Den til venstre er nydelig. Broren min har den på kjøkkenet sitt!

ORIGINAL: Minnie87

den til venstre var veldig fin , kunne passet veldig fint på kjøkkenet[:)]

Den til venstre, den andre er litt for mye soverom/gang kommode for meg
Likte også godt dørene som matcher kjøkkenet

Er det endevinduet for spisebordet du skal ha den på?

Den med glassdørene likte jeg best.
Men jeg tror den andre hadde passet best til kjøkkenet ditt. For koppene matchet håndtakene på kjøkkenskuffene dine. [:)]

Jeg liker og kunne skjule rotet mitt, så jeg hadde nok tatt den med skuffer.
Kunne tatt den med glassdører og, men da hadde jeg måttet lagt tapet i glasset iallefall[:)]

ORIGINAL: Dollface

me <3 liatorp...

Det gjør jeg og[:)] Har vitrineskaper og bord i stua. Har ønska meg denne skjenken,men trenger helst skuffer..Skal helst ligge litt skoleting,tegnesaker,bøker og papirer inni..og det kan jo se litt rotete ut siden denne har glassdører[:-] Men syns den er så fin [:)]

ORIGINAL: Miss Fat

Den til venstre, den andre er litt for mye soverom/gang kommode for meg
Likte også godt dørene som matcher kjøkkenet

Er det endevinduet for spisebordet du skal ha den på?

Ja det mener jeg og, sambo vil helst ha kommode, mens jeg vil ha en skjenk sånn at det blir finere med kjøkkenstilen[:)] Det er endevinduet ja[:)] Ser veldig trangt ut på bilde,men det er god plass til den[:)]

Evt kunne jeg kjøpt kjøkkenskuffer og hatt benkeplate oppå,sånn at det blir helt likt kjøkkenet...eller blir det for mye?[:-]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Jeg liker og kunne skjule rotet mitt, så jeg hadde nok tatt den med skuffer.
Kunne tatt den med glassdører og, men da hadde jeg måttet lagt tapet i glasset iallefall[:)]

Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe vanlige dører til den, for tror de har det. Skal bli brukt til litt "rot" og den skjenken, så tenker litt likt som deg... men føler ikke helt kommoden passer inn..

Blir den til venstre like fin med helt hvite dører?
Er den jeg helst vil ha da...sambo ville heller ha skuffer, men syns ikke kommoden passer helt inn[:-]

[:)]

Har du sett den til høyre i virkeligheten? Den er SVÆR!! Altså.. biiiiiiig!!! hehe..

Ville definitivt gått for den til venstre =) Den passet seg flott på et kjøkken..

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Har du sett den til høyre i virkeligheten? Den er SVÆR!! Altså.. biiiiiiig!!! hehe..

Ville definitivt gått for den til venstre =) Den passet seg flott på et kjøkken..

Nei har ikke det[:D] Har den som er et hakk mindre i gangen da..så måtte evt bli den da, men syns den er for firkanta på en måte..vil ha en avlang skjenk[:)] Liker og best den til venstre[:)] Men blir den like fin med helt hviite dører?

Helt klart den første[:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp