"skjemmer bort" jenta mi..

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Jenta liker puppen! Gjør det MEG til en dårlig mamma?
Er det dermed MIN feil at hun ikke liker smokken sin, og er mammadalt?
Hun er bare 3 måneder gammel! Rett meg gjerne om jeg tar feil, men jeg syns 3 måneder gamle babyer har lov til å være litt puppeglade.
Hun legger godt på seg og er stort sett en blid og kjempeglad jente, som ikke griner mer enn noen annen baby.. Likevel får jeg høre at jeg skjemmer henne bort fordi jeg gir henne pupp når hun vil ha pupp, og puppen blir LITT brukt som smokk til tider. Hun tar ikke smokk i det hele tatt. Om det er malt på den suger hun til malten er borte og spytter ut, så det er ikke det at hun ikke KLARER det. Hun VIL rett og slett ikke! Er da ikke jeg som har fått henne til det vel?
Hun tar flaske, og har vært borte fra meg litt nå og da. Men i det siste har hun grått litt mer hos andre enn nettopp meg. Men når hun er hjemme med bare meg STORE deler av dagen så er det vel bare naturlig? ALLE barn er vel mammadalt nå og da?

Blir så utrolig provosert og egentlig litt såra, når jeg får høre at hun gråter mye (hun gjør så ABSOLUTT ikke det..), og at hun er "for" glad i puppen og at jeg ikke må gi så ofte.. Jeg gir MITT barn pupp når MITT barn vil ha pupp for pokker![:@]

*Blowout*

Back
Topp