Skjema

Bella

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Jeg har fått et skjema fra jordmor som skal til NAV. Der står det at jeg slipper nattevaktene fra nå, så nav skal betale for dette. Dette er vell det som kalles svangerskapspenger eller?
Hva skal jeg legge ved det skjemaet? Bør vell være ett par lønnslipper hvertfall og kontonr? :/

Ja regner med det er svangerskapspenger. Søk på det på NAV sine sider så kanskje det står noe der om vedlegg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vurderer å spørre etter dette selv, begynner å bli tungt å gå natt :/

Sent from my iPad using BV Forum

Du må få arbeidsgiver,eller lønningskontor i kommunen (alt etter om du jobber kommunalt eller ikke) til å sende inn inntektsskjema ditt for i år til nav.Lønningslappene er ikke godt nok for dem.Åsså m du sende med bekreftelse på svangerskap fra lege/jordmor:-)

Vurderer å spørre etter dette selv, begynner å bli tungt å gå natt :/

Jeg går tredelt turnus og har sluttet å gå netter, ingen vits å presse seg selv. Jeg er 30% sykemeldt så da slipper jeg å jobbe inn timene fra nattevaktene for det er vanskelig i en 100% stilling! :) synes formen min har kommet seg veldig bare med å slippe disse vaktene :)

Termin 22/2-14 med første frø <3

Jeg hadde tatt med meg arkene til NAV å spurt. Jeg har fått så masse bra hjelp der den siste tiden. Sist sa den NAV-ansatte at "dette er en feil de har gjort sentralt. Må sende en mail å si ifra. Dette ordner seg raskt, skal du se." Alt virker så mye bedre der nå etter de fikk så mye pes. Store forbedringer.

Jeg går tredelt turnus og har sluttet å gå netter, ingen vits å presse seg selv. Jeg er 30% sykemeldt så da slipper jeg å jobbe inn timene fra nattevaktene for det er vanskelig i en 100% stilling! :) synes formen min har kommet seg veldig bare med å slippe disse vaktene :)

Termin 22/2-14 med første frø <3
Er kanskje sykemelding som blir mest aktuelt for meg og. Jobber jo 50% natt, regner med de kan tilrettelegge og flytte meg over på dagvakter, men det takler ikke bekkenet mitt, alt for tunge brukere jeg jobber med.

Du må få arbeidsgiver,eller lønningskontor i kommunen (alt etter om du jobber kommunalt eller ikke) til å sende inn inntektsskjema ditt for i år til nav.Lønningslappene er ikke godt nok for dem.Åsså m du sende med bekreftelse på svangerskap fra lege/jordmor:)

Aha! Jobber i en fabrikk så det er ikke kommunalt. Men kan jo nevne det for arbeidsgiver og kanskje i tillegg ringe nav på mandag. :)

Tusen takk for svar alle! :)
_________
Jepp det er nå det begynner å bli tungt å gå natt synes jeg og,BMC. Men det var jordmor som sa at nå var det nok. Nå hadde jeg vært flink å stå i 100% stilling :)

Back
Topp