J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og 80% er hvor mange uker? Og skal jeg trekke fra pappas 12 uker fra disse ukene??Åsså må du regne deg frem til hvor mange uker du skal ha perm
her står de nye reglene http://www.nav.no/Familie/Svangersk...+foreldrepengeperioden+fra+1.+juli.343120.cmsOg 80% er hvor mange uker? Og skal jeg trekke fra pappas 12 uker fra disse ukene??
Har dere søkt om disse dagene du har skrevet opp som ulønnet til arbeidsgiver? Hvordan skrev du det til NAV, føler meg usikker på alt som skal dit.. Tenkte å prøve en slik løsning jeg også, for å øke lengden på permisjonen lengst mulig..Vis vedlegget 17545Det er 49 uker som er det nye nå 14 uker er far sine og 14 mor resten skal fordeles.
vi har hvertfall tenkt det slik frem til gutten er 1 år. 80 % 100 % dekningsgrad
Har dere søkt om disse dagene du har skrevet opp som ulønnet til arbeidsgiver? Hvordan skrev du det til NAV, føler meg usikker på alt som skal dit.. Tenkte å prøve en slik løsning jeg også, for å øke lengden på permisjonen lengst mulig..