Skjema om foreldrepermisjon! Hjelp?:-)

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
ImageUploadedByBV Forum1370429609.256524.jpg hva skal jeg fylle ut her? Hvordan vet jeg hvilke dato min permisjon starter å pappa sin permisjon starter?? Jeg er helt grønn på det her.

du skal regne 3 uker før din termindato.. Pappa trenger ikke du å fylle ut, det kan bli tatt senere. Ihvertfall det jeg fikk beksjed om :)

Er dette de nye papirene? Jeg har akkurat gjort dem klar og skal innom Posten etter jobb:) Blir fantastisk å få dem av gårde. Men jeg hadde ikke den rubrikken der på de papirene jeg fylte ut - det så anderledes ut? Hmm..

Skjermbilde 2013-06-06 kl. 21.32.46.pngDet er 49 uker som er det nye nå 14 uker er far sine og 14 mor resten skal fordeles.
vi har hvertfall tenkt det slik frem til gutten er 1 år. 80 % 100 % dekningsgrad

Vis vedlegget 17545Det er 49 uker som er det nye nå 14 uker er far sine og 14 mor resten skal fordeles.
vi har hvertfall tenkt det slik frem til gutten er 1 år. 80 % 100 % dekningsgrad
Har dere søkt om disse dagene du har skrevet opp som ulønnet til arbeidsgiver? Hvordan skrev du det til NAV, føler meg usikker på alt som skal dit.. Tenkte å prøve en slik løsning jeg også, for å øke lengden på permisjonen lengst mulig..

har ikke skrevet noe på det. har bare satt ett opphold og håper det går bra ;) har prøvd å finne utav det på internett, og var nede på navkontoret og pratet med de, men navkontoret kunne ikke hjelpe meg. de nevnte en facebookside fant den nå. ho på nav sa de kan svare på det meste; https://www.facebook.com/navforeldrepenger?fref=ts
har tatt kopier av bekreftelsen fra jm så om de ikke er fornøyd med sjema mitt så kan jeg sende et nytt.

je
Har dere søkt om disse dagene du har skrevet opp som ulønnet til arbeidsgiver? Hvordan skrev du det til NAV, føler meg usikker på alt som skal dit.. Tenkte å prøve en slik løsning jeg også, for å øke lengden på permisjonen lengst mulig..

jeg fylte forresten ut det gamle sjemaet. der var der ingen kolonne for å skrive opp ferie slik jeg ser det er på det nye.

Ok. Jeg fylte også ut det gamle skjema. Får høre med NAV da :D

Back
Topp