Skjema for utsettelse av foreldrepenger

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Dumt spørsmål, men...
Jeg skal sende inn skjema til NAV for utsettelse av permisjon pga ferie - det jeg lurer på er om det er ok å fylle ut det skjemaet for hånd? Hver gang arbeidsgiveren min signerer på det jeg sender henne så nullstiller det seg.
Det skal jo likevel sendes pr post.
Eller må jeg dra på jobben, printe det ut selv også få henne til å signere?

Noen som vet?

Ingen aning, dessverre.

Er det mye som skal fylles ut? Tenkte om du bare mailer henne skjemaet så kan hun fylle ut og printe selv?
Det jeg tenker ellers er at du fyller ut skjemaet, printer det og tar bilde (eller skanner?) og sender bildet til sjefen. Hun må da printe bildet, skrive under det og skanne inn det på nytt og mail det til deg...
Men det beste er selvsagt at du fyller ut skjemaet, printet og far innom til henne for en signatur. Da har du originalen hele veien. Og det er jo koselig å hilse på på jobben og? :)

Jeg har skrevet ut skjemaet og fylte det ut i går, så drar jeg til jobben i løpet av neste uke og får sjefen til å signere. Om jeg sender han det i posten for signering kommer det til å ta en evighet og det tør jeg ikke satse på nå som julen er her og jeg skal ta ferie i slutten av juleukene og begynner i jobb i januar.

Jeg har skrevet ut skjemaet og fylte det ut i går, så drar jeg til jobben i løpet av neste uke og får sjefen til å signere. Om jeg sender han det i posten for signering kommer det til å ta en evighet og det tør jeg ikke satse på nå som julen er her og jeg skal ta ferie i slutten av juleukene og begynner i jobb i januar.

Men skrev du for hånd? Når jeg sendte det ferdig utfylt til mannen før printing så forsvant det igjen...håpløst

Er det mye som skal fylles ut? Tenkte om du bare mailer henne skjemaet så kan hun fylle ut og printe selv?
Det jeg tenker ellers er at du fyller ut skjemaet, printer det og tar bilde (eller skanner?) og sender bildet til sjefen. Hun må da printe bildet, skrive under det og skanne inn det på nytt og mail det til deg...
Men det beste er selvsagt at du fyller ut skjemaet, printet og far innom til henne for en signatur. Da har du originalen hele veien. Og det er jo koselig å hilse på på jobben og? :)

Joda :) hyggelig å hilse på, men skal både på pizzakveld og julelunsj med de snart, er ikke såååå mye jeg savner de :P haha

Følger temaet, skal også fylle ut skjema for utsettelse. Må det fylles ut nå? Når er siste frist?

Men skrev du for hånd? Når jeg sendte det ferdig utfylt til mannen før printing så forsvant det igjen...håpløst
Ja, jeg skrev det for hånd. Har ikke PC så får ikke gjort det på data uansett. Også skal det jo sendes per post så tenkte det var like greit :)

Må man sende inn det når arbeidsgiver utbetaler og får refundert fra nav? I såfall må jeg svinge meg rundt snart...

Jeg har fyllt ut skjemaet for hånd og sendt inn, og fått innvilget så det er nok helt greit :)

Joda :) hyggelig å hilse på, men skal både på pizzakveld og julelunsj med de snart, er ikke såååå mye jeg savner de :P haha
Haha, samme her :P va innom en dag rett etter samboer begynt på jobb, men da jeg kom sent på dagen hadde folk allerede begynt å dra hjem så jeg møtte nesten ingen... va egentlig ganske godt det ;)

Back
Topp