Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da, så kjedeligDet er en urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse. Utslag på +4 på leukocytter. Så nå må jeg knaske antibiotika.
Drikk så mye dere orker og enda mer etter fødselen. Jeg var ikke flink nok til det.
Ja. Ganske kjedelig. Er glad for at det ikke var en annen betennelse. Nå må jeg drikke 4lÆsj da, så kjedeligMen også bra det ikke var noe verre. God bedring!
Usj, liker ikkeDet er en urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse. Utslag på +4 på leukocytter. Så nå må jeg knaske antibiotika.
Drikk så mye dere orker og enda mer etter fødselen. Jeg var ikke flink nok til det.
Hos meg gikk fødselen for rask og da blir det mye skjelvninger sa de. Adrenalinet som suser gjennom kroppen.Huffda!
Her fikk jeg skjelvinger etter vannet vår gått med begge, men d gikk over etter bare en liten stund, kroppen som reagerte..
Nei, men fikk sovet nå og drukket og føler meg bedre. Håper feberen gir seg snart.Usj, liker ikke
Tusen takk! Er bedre i dag heldigvis.God bedring!![]()
TakkSå kjipt! :/ god bedring til deg![]()
Huff da!Jeg ristet og skalv så mye etter fødsel at de brukte lang tid på å få sydd meg. Helt merkelig og ukontrollert
Huff da!
Det gikk fort over etter fødselen men de brukte også lang tid på syinga. Begynte å lure litt hva slags broderier de laget der nede![]()