Skjelvinger etter fødselen

Embla35

Gift med forumet
Jeg fødte på fredagen og skjalv veldig mellom riene. Noe som er helt normalt.
Men i kveld opplevde jeg slike skjelvinger igjen gjennom hele kroppen. Noen som har opplevd det samme? At det kan skje såpass lenge etter fødselen?

Jeg skalv også veldig under fødselen og også de første timene etterpå. Men har ikke hatt noe etter jeg kom hjem nei.. Som jeg har lagt merke til hvertfall.

Det samme skjedde meg, trodde det var brystbetennelse, men det var bare den gangen. Vet ikke hva det kommer av, men tydeligvis ikke unormalt når det skjer flere:)

Det er en urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse. Utslag på +4 på leukocytter. Så nå må jeg knaske antibiotika.
Drikk så mye dere orker og enda mer etter fødselen. Jeg var ikke flink nok til det.

Det er en urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse. Utslag på +4 på leukocytter. Så nå må jeg knaske antibiotika.
Drikk så mye dere orker og enda mer etter fødselen. Jeg var ikke flink nok til det.
Æsj da, så kjedelig :( Men også bra det ikke var noe verre. God bedring!

Æsj da, så kjedelig :( Men også bra det ikke var noe verre. God bedring!
Ja. Ganske kjedelig. Er glad for at det ikke var en annen betennelse. Nå må jeg drikke 4l ;)

Huffda!
Her fikk jeg skjelvinger etter vannet vår gått med begge, men d gikk over etter bare en liten stund, kroppen som reagerte..

Huffda!
Her fikk jeg skjelvinger etter vannet vår gått med begge, men d gikk over etter bare en liten stund, kroppen som reagerte..
Hos meg gikk fødselen for rask og da blir det mye skjelvninger sa de. Adrenalinet som suser gjennom kroppen.
Usj, liker ikke
Nei, men fikk sovet nå og drukket og føler meg bedre. Håper feberen gir seg snart.

Jeg ristet og skalv så mye etter fødsel at de brukte lang tid på å få sydd meg. Helt merkelig og ukontrollert

Jeg ristet og skalv så mye etter fødsel at de brukte lang tid på å få sydd meg. Helt merkelig og ukontrollert
Huff da!
Det gikk fort over etter fødselen men de brukte også lang tid på syinga. Begynte å lure litt hva slags broderier de laget der nede :P

Back
Topp