LF<3 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Februarhjertene2017 2 Apr 2014 #1 Noen fler som skjelver noe alvorlig på hendene nå for tida? eventuelt vet hva det kan komme av? Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Noen fler som skjelver noe alvorlig på hendene nå for tida? eventuelt vet hva det kan komme av? Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Brødhuet Forumet er livet Mailykke <3 2 Apr 2014 #2 Noen ganger, særlig hvis jeg glemmer å ta vitaminen min. Magnesium kan kanskje hjelpe?
S Spent-mamma :) Elsker forumet Mailykke <3 2 Apr 2014 #3 Nei, det har jeg ikke hørt om. Skjelver bare hvis jeg fryser eller musklene er overanstrengt... Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, det har jeg ikke hørt om. Skjelver bare hvis jeg fryser eller musklene er overanstrengt... Sent from my iPhone using BV Forum
LF<3 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Februarhjertene2017 2 Apr 2014 #4 Jeg kan begynne å ta vitaminer igjen Kan hende hjelper takk for tipset! Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg kan begynne å ta vitaminer igjen Kan hende hjelper takk for tipset! Sent from my iPhone using BV Forum mobile app