Skjelving i haka

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Gjør deres babyer det? Er nettså ein ufrivillig risting i kjeven.. Var på kontroll i dag og legen ville sende oss til barnelege pga dette. Noe eg ikkje har reagert på selv. Og finner lite når eg Googler det. Men det virker normalt ut i fra det eg finner på nett..

Eg har ikkje reagert på dette og helsesøster reagerte heller ikkje.. Men legen var veldig obs på det.. Eg blei veldig engstelig etter timen. Ho reagerte og på navelen. For han har navlebrokk. Men alt eg finner om dette på nett er normalt. Likevel sitter eg her og er drit nervøs og føler meg som ein dårlig mamma som ikkje har reagert på desse tingene. Selv om det sikkert er legen som er hysterisk. Eg er ikkje den som springe først til legen. Og er veldig avslappa til det meste. Spesielt med Nr 3. Men mulig er eg for avslappa og bør ver mer hønemor?

Min gjør også det, men har hele tiden tenkt at det bare er en greie hun gjør.

Min har gjort det siden han ble født. Helsesøster sa til meg at det er pga at nervesystemet til babyen ikke er helt modent/ferdigutviklet, så det blir borte etter hvert

Min gjør stadig:) gjort siden dag 1:)

Gjør deres babyer det? Er nettså ein ufrivillig risting i kjeven.. Var på kontroll i dag og legen ville sende oss til barnelege pga dette. Noe eg ikkje har reagert på selv. Og finner lite når eg Googler det. Men det virker normalt ut i fra det eg finner på nett..

Min gjør det når jeg ammer han, men ikke sett noe til det ellers...

Gjorde det akkurat nå. Ofte mens hun spiser. Nesten som om hun er for trøtt til å fullføre sugetaket.

Min har gjort det siden han ble født. Helsesøster sa til meg at det er pga at nervesystemet til babyen ikke er helt modent/ferdigutviklet, så det blir borte etter hvert
Virker slik på det eg finner på nett. Og at han gjør det når han blir stimulert på ulike måter. I går var han sliten og sikkert usikker på fremed lege som skulle sjekke alt. Da skjedde det oftere

Eg har ikkje reagert på dette og helsesøster reagerte heller ikkje.. Men legen var veldig obs på det.. Eg blei veldig engstelig etter timen. Ho reagerte og på navelen. For han har navlebrokk. Men alt eg finner om dette på nett er normalt. Likevel sitter eg her og er drit nervøs og føler meg som ein dårlig mamma som ikkje har reagert på desse tingene. Selv om det sikkert er legen som er hysterisk. Eg er ikkje den som springe først til legen. Og er veldig avslappa til det meste. Spesielt med Nr 3. Men mulig er eg for avslappa og bør ver mer hønemor?
Lillemor har også navelbrokk, det er ikke farlig og noe som de aller fleste vokser fra seg. Var i alle fall det jeg fikk beskjed om

Lillemor har også navelbrokk, det er ikke farlig og noe som de aller fleste vokser fra seg. Var i alle fall det jeg fikk beskjed om
Det er det eg finne på nett og. Det er vist veldig normalt. Og ingen andre som har reagert på det. Denne legen derimot begynte og snakke om operasjon osv.. Var heilt i fra meg når vi skulle dra hjem.

Fikk og beskje om og holde på navelen når han grein og evt teipe noe over den., dette er noe som ingen praktiserer lenger.. Glad dette er Nr 3 og ikkje Nr 1. Blei så usikker når eg hadde vore der.. Men er heldigvis lett og finne ut av ting på nett nå :) ho meinte og at navlebrokk kom av navlestrengen var knytta for langt ute.. Noe som ikkje stemmer med det eg finne på nett :p

Back
Topp