Skjelver nå!!

*Carrie*

Forelsket i forumet
Vi klarte ikke å holde oss!! Tok akkurat en test, og den var POSITIV!!! [:D]
Har ikke helt gått opp for meg, og akkurat nå er det en flom av følelser inni meg, men det er jo helt fantastisk!!!

Gratulerer så mye, så da krysser jeg fingrene for at den bare blir sterkere og sterkere, dersom du brukte en med 2 linjer. Det kan være litt artig å følge med på.

Tenk du er gravid, og denne spiren sitter - det krysser jeg fingrene for i 8 mnd til.[:)]

GRATULERA SÅ UTRULIG MASSE!!!

Fantastisk nyhet på morgenkvisten[:)][:)]

No fortsetter babyboomen fra i vår[:D][:D]

GRATULERER! 

Gratulerer med spiren.

Krysser fingrene for at den sitter fast der til den er klar til å komme ut og hilse på dere:)

JAAAAAAA!!!!!! Det er jo helt fantastisk! Å! Jeg er så utrolig glad på dine vegne nå Carrie [:D]

GRATULERER!!!

Ååååååååååå. Dette er jo helt fantastisk.
Utrolig glad på dine vegne.

Gratulerer så mye. [:)]

Tusen takk alle sammen [:D]
Begynner å gå litt mer opp for oss nå! Testet med en vanlig clear blue, og krysset kom nesten med en gang, men var ikke så veldig sterkt. Håper det vil bli sterkere etterhvert!! Skal ta blodprøve i morgen, så det blir spennende å høre hva hcg ligger på.

ORIGINAL: ElinR

spennende om 1 eller begge har klora seg fast da [:D]

Det blir spennende ja!! Må si vi storgleder oss til ultralyd nå [:D]

Ååååååå gratulerer så mye!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så flott Carrie[:D]

gratulerer så kjempe masse og lykke til videre[:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Ååååååååååå. Dette er jo helt fantastisk.
Utrolig glad på dine vegne.

Gratulerer så mye. [:)]

Signerer Bobbo jeg[:D]

ORIGINAL: ElinR

d er så kosli å høre om vellykka fryseforsøk, gir meg håp [:D]

Måtte bare signerer denne. [:)]

Åååh, så kjekt[:D][:D][:D] Gratulera så masse med den positive testen!! Måtte spira klamre seg fast, i 8 mnd til[:D][:D]

ORIGINAL: enlitenen

Gratulerer kjempe masse![:D] Blir spennende å se om det er en eller to, når kan en se det?

Vil tro at vi får se det når vi skal på ultralyd om noen uker. Får tidlig ultralyd på klinikken [:D]

Ååååå, nå ble jeg glad Carrie!! Gratulerer så veldig mye med den etterlengta spiren [:D]

Er så glad på dine vegner!!! Klem fra Guria [:D]

så gode nyheter! gratulerer så masse!

jippi!!! Gratulerer så utrolig masse!!!![:D][:D]

Herregud så flott da [:D]  Masse kjempe mye gratulerer [:D] Har du tatt noe tilskudd nå i fryseforsøket?

Back
Topp