Skjekk deg...

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
Jeg husker ikke når jeg gjorde det sist, men det var etter at lillejenta kom til så det er iløpet av det siste året i alle fall. Veldig viktig!

Helt enig! Vi damer må bli flinkere til å sjekke oss!

Jeg tok den i juni [emoji5]

Har tatt HPV-vaksine, og tar celleprøve m/full sjekk hvert 2 år.

Tok celleprøve for 1 år siden, og skal til legen igjen om 12 dager :) Gjør dette hvert/annenhvert år :)

Tok den i fjor sommer når jeg skulle. [emoji4] Blir vel neste år igjen. Skal da bytte spiralen i samme slengen [emoji4]

Tok i mars i fjor, tror jeg :) I forbindelse med spiralinnsetting :)

Sjekket meg i januar 2018, tenker det blir nye runde rundt januar 2020 :)

Tok sist da jeg satte inn spiral våren 17 så planen er vel egentlig å ta den igjen våren 20

Har tatt hvert tredje år siden jeg var... Hva.... 21?og gikk til legen for å få å piller.

Tok den for en uke siden. Neste i februar. Så gøy med en positiv prøve og en tur på sykehuset. Men blir da sjekket ofte nok til at ikke noe kan utvikle seg.

Jeg tok den 10uker etter fødsel i desember, så det var vel i slutten av feb/begynnelsen av mars :)

Tok den for en uke siden. Neste i februar. Så gøy med en positiv prøve og en tur på sykehuset. Men blir da sjekket ofte nok til at ikke noe kan utvikle seg.

Celleforandring er ganske vanlig, og kan gå tilbake av seg selv.
Ønsker deg lykke til ❤️

Fikk desverre grad 3 og måtte operere. Er friskmeldt igjen og skal inn om 3 år. Regner med det blir tatt en kontroll ved 6 ukers kontrollen likevell.

Har altfor mange redde venninner som tror at de kan vente. Burde hvert mer fokus på dette. Burde hvert vist reklame på TV, fb osv

Tok i november i fjor, da var d 3 år siden sist.

Back
Topp