Skjeiv mage

Bjotup90

Flørter med forumet
Er det flere som har skjeiv mage??
Jeg ser det spesielt om morgenen når blæra er full. Skikkelig kul på høyre siden (rett under navlehøyde) men ingenting på venstre side:hilarious:
Er 16+6 i dag, la merke til det fra 15+3 :)

Jeg er også skjev fra tid til annen. Kjenner det når jeg ligger og stryker over magen. Tror det er noe så enkelt som at babyen ligger på den siden som er forhøyet?

Samme her :p Ser det når jeg ligger på ryggen at det er litt mer mage på høyre side :hilarious: Men er på den siden jeg kjenner mest liv også (har morkaka foran så kjenner mest nederst og på sidene) så regner med at det er der han ligger

Det er veldig vanlig, med første var den skeiv mot venstre og med nummer to mot høyre :) Nå er magen ikke komt enda, så spent på hvordan den blir å ligge denne gangen :)

Jepp. Begge mine har favorisert høyresiden. Med førstemann kje jegg hodet hans på høyre side til den dagen han var født. Veldig koselig å vite hvor han var og kunne kose på han. Var på oul i går og fikk bekreftet at denne ligger likens.
Så tydelig skjevhet på magen en stund etter at første var født og

Samme her :p Ser det når jeg ligger på ryggen at det er litt mer mage på høyre side :hilarious: Men er på den siden jeg kjenner mest liv også (har morkaka foran så kjenner mest nederst og på sidene) så regner med at det er der han ligger

så artig at det er flere :Heartred Jeg har morkaka foran og kjenner mest nederst og i sidene jeg også :smug:
Blir så spennende å se babyen på OUL om en uke:rolleyes:

Jepp. Begge mine har favorisert høyresiden. Med førstemann kje jegg hodet hans på høyre side til den dagen han var født. Veldig koselig å vite hvor han var og kunne kose på han. Var på oul i går og fikk bekreftet at denne ligger likens.
Så tydelig skjevhet på magen en stund etter at første var født og

Så rart og morsomt!
Ja er litt kjekt å vite hvor de ligger :playful: Gleder meg til jeg kan kjenne litt mer av babyen :love7

Back
Topp