Skjegg- Hot or not?

~Ahiru~

Glad i forumet
Hva syns dere? Har mannen deres skjegg? Hvilken "fasong" syns dere i så fall er best? Og hva liker dere ikke?

Mannen min pleier å ha en tynn stripe nederst langs hele kjevebenet, på haka og bart. På grensen til helskjegg, men tynnere og mer trimmet. Jeg syns det er sexy! Min mannemann[:D]
Hører mange sier det stikker og det samler seg mat og fysj og æsj[8D], men her har det bare stukket litt de aller første dagene med stubb. Han har ikke noe mer mat rundt truten med skjegg, er vel spiseteknikken det kommer ann på da[;)]

Nja..På noen kanskje.Har ikke vært sammen med noen med skjegg før.Min man har stubber,og det synes jeg er sexy[:D]

Min har skjegg, og han ser egentlig rar ut uten.. [:D] Kjempebarnslig..!
MEN jeg liker jo best når han har sånn 3 dager skjegg da.. Da er det liksom skjegg uten at det stikker og sånn.. [:D]
Så her er det absolutt hot, men ikke i for store mengder..

liker ikke skjegg på min mann !

Men noen manner kler det ! [;)]
Ikke HELskjegg [;)]

ja, er litt mannemann med skjegg [:)]

om det er hot kommer an på om mannen kler det [:)]

min har geiteskjegg [;)] hehe. Bokken min [;)]

Åhh jeg syntes at 2-3 dagers stubbber er sexy[:D]

Mannen har skjegg. Somregel bart også, men den tok han bort nylig. Det varierer jo litt, han fjerner av og til alt (da synes jeg han ser "barnslig" ut ja, men lar det vokse ut igjen etter ikke så lenge. Det er mer "ham" med skjegg.

Det stikker bare når det er "for kort og ferskt", således er en skjeggløs mann (som barberer seg hver morgen altså) tidvis mer stikkende/skrubbende på kvelden, enn en som har skikkelig skjegg :)

Og forøvrig, hva som er kledelig og sexy varerer nok fra mann  til mann. Jeg foretrekker min med :)

(Men for all del, han er nå grei uten også da, det er vel bare vanen. Han har for det meste skjegg, så det er uvant når han tar det bort)

ORIGINAL: swimzy

Åhh jeg syntes at 2-3 dagers stubbber er sexy[:D]

Helt enig.. det har min mann.. så nå er d kun stussing med maskin her i gården,så det blir kort hele tiden.. Han er kjempe fint med det.. [:)][;)]

ORIGINAL: Booberella

MEN jeg liker jo best når han har sånn 3 dager skjegg da.. Da er det liksom skjegg uten at det stikker og sånn.. [:D]

signerer denne her jeg [8D]

huff jeg er ikke noe glad i skjegg, dårlig samensettning når sambo gjerne venter ei uke el no før han barberer seg... (han synes det er kjett å barbere seg)

not.. iallefall på min sambo. men noen kler det hvis det ikke er helskjegg liksom men mer trimmet og fiksa skjegg.. [8D]

Min har flippskjegg.. Og som oftest 3 dagers[:D]

Før hadde han "geit"[:)]

3 dagers er hot hot hot! [:D]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Booberella

Har vi samme mann[:-][8D][:D]

Håper ikke det.. [8D][:D]

Skegg er hot[:D] Iallefall sånn tredagers![;)]

3 dagers! namnam[:D][:D]
sambo ser rar ut uten[8D][:D]

Synes IKKE det er sexy med skjegg. Mannen min gidder skjelden å barbere seg og har derfor helskjegg nå. [:'(]

Back
Topp