skjedd mye di siste dagene!! :D

Finnsikkemer

Forumet er livet
jeg har blitt tante og "tante"!!!!!! wiii..

på fredagen fikk brodern til sambo og dama sin nr 2! skikkelig dramatisk fødsel... lå i 20t med rier men blei tilslutt sendt a gåre, fikk narkose og måtte ta ks igjen. det gamle oprasjonssåret var i ferd med å sprekke opp på innsiden!! er ikke rart jenta hadde vondt mellom reiene! et par rier til og det hadde sprekt! da kunne hu dødd! så di har vi ikke besøkt enda.. huff.. stakkars jente! men di blei foreldre til ei skjønn lita jente som skal hete sofie! hihi.. og othilie har fått ei lita kusine :D

og på søndag fikk bestevenninne bebi!! :D woho! så derav "tante".. hu hadde en tøff fødsel henne og. men ikke fult så tøff som hun over.. men 32t med rier holder det!!! :P babybom om dagen altså!! og det er jo så koselig!

og imårra har jeg fri og da skal jeg besøke di på sykhuset :D wiiiiiii

Gratulera sååå møje som tante og "tante"

men fytti for ein fødsel på svigerinna di, hørres heilt grusomt ut!!! Det var min store skrekk åg når eg skulle ha nr 2, va livredde for at ting sko revna pga det første keisersnittet...

Men håbe alt går bra med dei nå å at dei får kosa seg masse med lille Sofie!!!

Kos deg på barselbesøk!!!

takktakk! :D veldig stas!! gleder meg til å få lukta litt på dissa nurka!! hihi.. 

ja får helt vondt a henne. huff.. og hun som så gjerne ville føde "vanlig" denne gangen.. huff.. men syns det er helt skrekkelig at legene lot det gå så langt!! ungen lå jo ikke nede i bekkenet engang.. hodet var ikke festa.. så di 20t var til ingen nytte.. huff.. grøss og gru.. trur hu er litt sliten.. men det går bra med henne.. sikkert ikke noe koselig opplevelse..

Å, nå fikk jeg nerver og gåsehud og og.. Det kan ikke ha vært godt i det hele tatt. Håper de får en fin tid fremover til tross for en vanskelig start. Du får sniffe så mye baby som mulig, tante Susa. emoticon

ååå fy søren.. for en opplevelse :( stakar !! håper alt er bare bra med henne... :))

gratulerer som tanteX2  jippi ::D:D

ja grøss! og jeg som hadde begynt å bli litt bebisjuk igjen!! den bebisjuka gikk fort over.. jeg som har helt angst fra føra.. blææææ.. men kan jo hende bebisjuka melder seg imårra.. wiiiiiii... hahahahaha.. tante susa :D <3

Gratulerer!!!! Åååååå, jeg misunner alle gravide og dem som har liten bebis! Hehe! Venninna, fikk hun jente eller gutt? Navn?

hu fikk en liten gutt <3 som skal hete william <3

begge ungene var større enn antatt da.. så skjønner ikke hva som er vitsen med sånn estimering?!?!

william hadde di målt 3000gr men var 3700gr
sofie hadde di målt 3500gr men var 4200gr

othilie hadde di målt 4800gr men var 3945gr

jaja :P

Wiiiii e e bidd oppkalt

Gratulerer så masse som tante igjen, susa

Back
Topp