Skjebnens ironi

Hei..

Jeg og har hatt en urolig gutt lenge som grått masse på ettermidagen å kvelene vil ikke sove.. nå var jeg hos manuellterapaut i går å da viste d seg at han hadde en låsning på høyre side i ryggvirvelen oppe i nakken...
han har grene å våre urolig i går å i dag og men håper dette hjelper.. manuellterapauten sa han kunne ver urolig noen dager til siden han knakk det på plass ijen.. jeg trodde en periode at d var kolikk men d i nakken kunne gjøre magen og urolig...
Ikke gi opp amminga jeg synes d e bedre å amme og nå etter jeg var der :) så prøv å få plass tid hoss en manuellterapaut kansje d er gratis.. d var d hvertfal der jeg var :)

ORIGINAL: ilabom

Vil tro dere kan få Nutramigen på blå resept hvis hun reagerer på den basert på kumelk [:)]

Signerer denne[:)] Også sender jeg deg en stoooor klem!! Det er så urettferdig at det skal være så vanskelig for deg[:(]
Jeg har ikke hatt det i nærheten så ille som deg, men snuppa gråt MASSE hver natt frem til hun ble 3mnd. Bedret seg fantisk over natten den dagen hun ble 3mnd. Siden det er veldig mye som skal modnes de 3 første månedene, så kan det jo hende at det snur hos deg om ikke så lenge. Håååper at dere får det bedre snart!!

en kjempe stor klem til deg, først og fremst...
Vi har vært til osteopat. Det er dessverre ikke gratis, men hun vi er hos er utdannet fysioterapeut og, så hun skal skrive under som det så får vi det dekket.

Kjenner flere som har vært til osteopat med babyene sine fordi de skriker døgnet rundt og ikke sover om nettene.
Osteopat har hjulpet de. En av de babyene hadde såvidt lukka øya på nettene på 1 år. etter første behandling sovna han og sov alle nettene etter det. verdt et forsøk.....
er der ikke noen besteforeldre som kan hjelpe til litt økonomisk? evt osteopat, mme i gave?

ORIGINAL: Novemberstjerne

en kjempe stor klem til deg, først og fremst...
Vi har vært til osteopat. Det er dessverre ikke gratis, men hun vi er hos er utdannet fysioterapeut og, så hun skal skrive under som det så får vi det dekket.

Kjenner flere som har vært til osteopat med babyene sine fordi de skriker døgnet rundt og ikke sover om nettene.
Osteopat har hjulpet de. En av de babyene hadde såvidt lukka øya på nettene på 1 år. etter første behandling sovna han og sov alle nettene etter det. verdt et forsøk.....
er der ikke noen besteforeldre som kan hjelpe til litt økonomisk? evt osteopat, mme i gave?

Har ei i barselgruppa som kjenner en osteopat. Hun skal se om hun kan få sneket meg inn.

Har besteforeldre som er utrolig gavmilde, og som har gitt masse allerede. Avskyr å spørre om penger, men skjønner jo at dette ikke gjelder meg.

Mormor kjøpte Nutramigen på apoteket (mme uten kumelkprotein). Jeg blander og står i, alt er klart og jeg smaker såvidt på blandingen. Fy fader så grusom smak!! Tenkte at jaja, får se hva som skjer, og tror du ikke at gullet rynka på hele trynet og spytta det ut igjen...

Så da blir det å prøve med vanlig mme, og så får vi ta den ekstra mageknipen når den kommer.

Nå hadde hun kun sovet 45 min siden kl 07 idag tidlig, så nå besvimte hun nesten av utmattelse. Stakkars lita gull!

Må også legge til en ting. Grunnen til at jeg maser så fælt om dette er ikke fordi jeg er sliten. Det er fordi jeg syns at gullet mitt kunne fått en bedre start på livet. En noe roligere start. Hun har det ikke noe godt, og jeg går tom for ideer for hva jeg kan gjøre for henne. Det er ikke moro når hun må omtrent gråte seg i søvn for i det hele tatt å få litt søvn.

...

Og mens jeg skrev dette, så våkna hun igjen. Stakkars lille gullet mitt.

Hehe, nutramigen smaker omtrent mig, de sa det på sykehuset når mini fikk det der. Hun blir mest sannsynlig vant til det hvis du bare prøver noen ganger [:)]

Skjønner at du må ha ut litt frustrasjon jeg, og syns faktisk det er lurt og positivt at du tømmer deg her! Ut må det nemlig! [:)]

ORIGINAL: ilabom

Vil tro dere kan få Nutramigen på blå resept hvis hun reagerer på den basert på kumelk [:)]

ja det får man! [;)]

Back
Topp