Skjebnens ironi

Kleo79

Gift med forumet
Vi strevde veldig med å få barn, og måtte gjennom harde hormonkurer før det endelig klaffet. Har gledet meg til dette i årevis!

Det kan vel derfor kalles skjebnens ironi at gullet mitt bare skriker, ikke sover, skal spise av puppen hver eneste time dagen gjennom og hver 2.-3. time natta gjennom, har store luftsmerter og presser dagen og natta lang.

Jeg er så ufattelig sliten!

Sniker litt fra des. Vil bare si at det går over... Storebror her hadde kolikk og skrek i 7 timer i strekk bare avbrutt med amming, for så å sove i 30 min og begynne å skrike igjen. Ingen ting hjalp. Mor var sliten, far var sliten.. Men etter hvert jikk d over. Og den tiden kan du glede deg til. En positiv ting med det hele var at vi ble gnaske konsekvent på rutiner og det vises i dag. Guten legger seg greit hver kveld, lite tull og har aldri gått ut av snegen sin. spør så om morgenen om å få stå opp.:D D går over, og gleden kommer snart, bare hold ut..

huff forstår godt at du er sliten ja... vil det ikke bedre seg noe for dere?

Tenker på deg og situasjonen din til stadighet... føler med deg

sender deg mange trøsteklemmer

sender deg en stor klem.

Be om henvisning til kriopraktor eller fysioterapaut!
Det er godt mulig at babyen din har noen låsninger i kroppen, som vil være fikset på noen få behandlinger. Det er mange som opplever dette, men det snakkes så lite om!
Det er gratis og virkelig verdt er forsøk!!!
Masse lykke til!! [:)]

Jeg har skrevet dette før, men sier det igjen; kan du ikke først og fremst prøve å gå over på MME? Sjangsen for at du i hvertfal får sove en god del mer om natta vil da øke med 90% vil jeg påstå..
Og med søvn er du mye mer rustet til å takle en hverdag med gråt og magevondt hos den lille..
Det kan jo i hvertfal være en start..

huff, jeg trodde faktisk at ting var blitt bedre hos dere [&:]
det er så uffattelig urettferdig... men dessverre ikke så mye å gjøre med det. Dere har vel prøvd det meste.....

stor klem til deg!

ORIGINAL: Charlis

Jeg har skrevet dette før, men sier det igjen; kan du ikke først og fremst prøve å gå over på MME? Sjangsen for at du i hvertfal får sove en god del mer om natta vil da øke med 90% vil jeg påstå..
Og med søvn er du mye mer rustet til å takle en hverdag med gråt og magevondt hos den lille..

signerer her asså!!

Kan jo bare håpe på at endring ligger rett rundt hjørnet.

Er ingenting som kan sies for å gjøre ting bedre hos dere Kleo, men du kan få klemmer i massevis!! 

Også slenger jeg meg på mme`n.. Kan hende det hadde gjort det litt lettere for dere..

Signerer her, hvis du ikke er 100% sikker at babyen din får i seg nok mat..
Kanskje du skulle prøve å veie før og etter et måltid - på helsestasjonen feks? Så ser du om babyen din får i seg nok fra puppen.. Hvis det gir dårlig utslag ville jeg gitt erstatning umiddelbart.. Om babyen er sulten så er det ihvertfall ikke rart den gråter og er urolig..[&o]

Uff, føler med deg. Det er jo mange som får mye ut av akupunktur også. Det er verdt å prøve det meste for at ting skal bli bedre.

Vet selv hvordan det er å glede seg til å bli mor i åresvis med nedtur etter nedtur måned etter måned når mensen kommer gang på gang. Ønsker dere masse lykke til!! 

må rett og slett signere denne her jeg også!! Jeg tror du er kommet til et punkt, der du ENTEN må gå over til MME, eller så må du bare akseptere at hun vil ha pupp hver time! Det er absolutt ikke vondt ment altså. Men nå har du skrevet det her inne ganske ofte, slik at jeg synes det er på tide at du gjør noe med det istedet for å være lei deg.

ORIGINAL: Soul

huff, jeg trodde faktisk at ting var blitt bedre hos dere [&:]
det er så uffattelig urettferdig... men dessverre ikke så mye å gjøre med det. Dere har vel prøvd det meste.....

stor klem til deg!

signerer denne. Håper det ordner seg for dere snart!
klem

ORIGINAL: maria79

Det er godt mulig at babyen din har noen låsninger i kroppen, som vil være fikset på noen få behandlinger. Det er mange som opplever dette, men det snakkes så lite om!

Kiropraktor er utprøvd, og ikke gratis. Har ikke lenger noen effekt.

Skal muligens til osteopat, men det er vel heller ikke gratis?

Den vanlige mme er basert på kumelkprotein, og det reagerer hun utrolig sterkt på. Har ikke hatt råd til den fra apoteket, men spurte nå min mor. Skal se om den funker.

Har masse masse melk, så syns det er så rart.

ORIGINAL: Kleo79

Den vanlige mme er basert på kumelkprotein, og det reagerer hun utrolig sterkt på. Har ikke hatt råd til den fra apoteket, men spurte nå min mor. Skal se om den funker.

Har masse masse melk, så syns det er så rart.

har dere ikke en plass dere kan spare litt, for å kunne unne dere mme, og osteopat osv... det er jo veldig viktig å prioritere pengene til snuppa di, når du er så sliten og lei som du er.

Vil tro dere kan få Nutramigen på blå resept hvis hun reagerer på den basert på kumelk [:)]

ORIGINAL: Kleo79

ORIGINAL: maria79

Kiropraktor er utprøvd, og ikke gratis. Har ikke lenger noen effekt.

Skal muligens til osteopat, men det er vel heller ikke gratis?

Manuell terapeut er gratis! Det er mitt beste tips :-) Og jeg ville prøvd det før jeg evt kuttet amminga; når det funker sånn ellers og hun legger på seg. Etter det jeg leser her på forumet og andre steder, så virker det dom MME disponerer for mer magevondt enn det morsmelken gjør. Og forstoppelse, gulp etc..

Og en stor klem skal du få, og vil bare minne på at det vil bli bedre for dere i løpet av nær framtid. En mager trøst kanskje, men slik er det!

ORIGINAL: ilabom

Vil tro dere kan få Nutramigen på blå resept hvis hun reagerer på den basert på kumelk [:)]

Mhm [:)]

Back
Topp