Skjørt

Jegogde2guttamine

Elsker forumet
Hehe, ja...hva slags skjørt kler en lav (1,60 m) jente uten hofter men med litt mage??
Får mye skryt for beina mine...de er slanke - om enn ikke så lange!!

Vet jo at det er A-fasong....blyanskjørt....korte skjørt...lange skjørt....

Men hvilken fasong, og hvor langt (rett over kneet, til kneet, under kneet)???

Noen som kan gi meg noen tips/råd?
Kan jo legge til at jeg er 35 år.

Rett over kneet ville jeg gått for  Blir fort tantete om det er under kneet og man kan få veldig tjukke legger av det siden bena blir korte 

Dytter litt på denne :)

Kanskje dere også kan si litt om dere selv...altså hvilken form, høyde osv og hva slags skjørt dere bruker...?

Føler meg også så pyntet med en gang jeg får på meg skjørt, men synes jo alle andre er så fine i det...!

link

link

kanskje en av disse linkene kan hjelpe deg

vlle iallefall ikke valgt midt på leggen skjørt... Det blir litt kjerring aktig. Det samme med skjørt som går rett til under knærne. Jeg ville nok ha gått for miniskjørt ala den lengden du har på kjolen, men ikke med høye stævletter til! Synes at det også får bena til å virke kortere...

Lissyjane skrev:

Sommerfugl79 skrev:
vlle iallefall ikke valgt midt på leggen skjørt... Det blir litt kjerring aktig. Det samme med skjørt som går rett til under knærne. Jeg ville nok ha gått for miniskjørt ala den lengden du har på kjolen, men ikke med høye stævletter til! Synes at det også får bena til å virke kortere...

Det spørs faktisk helt hvilken legger du har. Har man kraftige legger, så er det ikke alltid like fint med småsko.. Det kan virkelig ødelegge looken :)

Hun sier hun har slanke ben;)

Lissyjane skrev:

Sommerfugl79 skrev:

Lissyjane skrev:

Sommerfugl79 skrev:

Det spørs faktisk helt hvilken legger du har. Har man kraftige legger, så er det ikke alltid like fint med småsko.. Det kan virkelig ødelegge looken :)

Hun sier hun har slanke ben;)

Ja, jeg ser jo detemoticon  Men ikke sikkert det er like fint med pumps fordi om... Som sagt.. spørs jo på form og lengde på leggene...

finnes andre pene sko som ikke er pumps og støvletter da. Jeg personelig synes ikke det ser så bra ut med høye støvletter og kort skjørt på lave damer, men det er min mening;)
Kan jo hende andre synes det er rå lekkert;) Siden hun har slanke ben, hvorfor ikke vise de?;)

Jeg er 1.60, og jeg føler meg mest komfortabel i korte skjørt. Kan og bruke helt lange, men det skjer aldri :p

Tar jeg på meg skjørt som rekker til knærne eller rett under knærne så føler jeg meg megalav og rund :p

Takk for svar, alle sammen :)

Jeg føler meg mest vel i korte skjørt, går absolutt IKKE i side skjørt....men hva slags "form" skal de ha da?

Hører gjerne fra flere også!

Hvis du har smale hofter, så kan du godt ha et skjørt som går ut fra hoftene, som strutter litt der. Men det spørs jo hvor lavt/høyt du bærer skjørtet, og om toppen tangerer skjørtet, er innunder skjørtet eller overlapper skjørtet.
Jeg har hofter, og vet jeg kler dårlig slike skjørt som strutter.

Hvis det er sånn at du har litt mage i tillegg, og du vil bruke skjørt som følger kroppen, så ville jeg brukt en litt videre topp som går rett over midjekanten på skjørtet.

Back
Topp