Skjønte du

LilleLisska

Forumet er livet
at du va i fødsel når det starta? Eller lurte du bare på ka som skjedde egentli? [8D]
Litt arti å høre [:D]

Æ kommer sikkert t å lure på ka som egentli skjer [8D][:D]

vannet gikk, forsto umiddelbart hva som skjedde selv om det var første gang og 6 uker før termin...

ORIGINAL: |ngebjørg

trodde det bare kroppen lurte meg eg [:D][8D]
så under riene så hengte eg opp kle, vaska osv
ville ikkje at det skulle slutte, og det gjorde det heller ikkje

tror ikkje eg innsåg det før eg låg på sjukehuset, tror ikkje eg innsåg det da heller [:D][8D]

Hihi! Kommer vell t å vær sånn me mæ å [:D][;)][8D]

ORIGINAL: Ice Queen

Trodde jeg var dårlig i magen [8D] Føltes som jeg kun hadde spist kål i en uke hehe

Hihi! [8D]

ORIGINAL: Lene040707

vannet gikk, forsto umiddelbart hva som skjedde selv om det var første gang og 6 uker før termin...

Jaa, viss vannet går så trur æ man skjønne d me en gang. Men ka om det ikke går når rien bynne da [8D]

HAHA ! Ja når jeg var gravid, så våkna jeg å måtte på do midt på natta å da greide jeg ikke å sove igjen fordi jeg kjente noe rart i magen.. det viste seg at det var rier, å jeg tror enkelte var 3-4min mellom. å jeg vekte samboern min å fortalte han at jeg trodde jeg var på vei i fødsel å da sa han til meg "åhh.. Kaaatrine, det er ikke noe fødsel før vannet har gått, legg deg å sove igjen"

Han fikk forandra mening da jeg lå på badgulvet å skreik.. HAHA da sa han "ømm.. jeg tror jeg ringer taxi"

ORIGINAL: Oline

Vannet mitt gikk, så jeg skjønte det[;)]

Samme her.
Så ble jeg satt igang etter et døgn, men tror ikke jeg helt egentlig skjønte det før snuppa var ute[8D][;)]

Kjentes ut som mageknip når jeg satt og spiste middag. Skjønte ikke helt hva som skjedde[&:]

Begynte med rier 2dager etter termin. Skjønte da hva det var siden di kom regelmessig. Men svake var di og snuppa kom godt over et døgn senere. [;)]

Var ikke tvil om det det nei [;)] Riene var sterke helt fra begynnelsen.

Vannet gikk.. så da var det ikke så vanskelig å forstå...[;)]

men da rien kom, da trodde jeg de bare var kynnere, trodde det helt til jordmora sa jeg hadde 5 cm åpning... [:D]

Ja! Jeg kjente det på kroppen tvert jeg stod opp, at i dag skjer det noe. Vi var hos svigers da, som bor litt unna byen, så da bestemte vi at vi burde dra hjem, siden jeg følte det på mewg, og joda samme kveld kom hun gitt

Våknet midt på natta av at vannet gikk, så var ikke i tvil om at nå var det i gang. 12 timer senere hadde vi verdens nydeligste tulle[:)]

Var ikke i tvil, for de kjentes annerledes ut enn kynnere.. Men jeg gikk og gikk og gikk og gikk i en time for jeg ville ikke at de skulle gi seg, så bra dum ut som gikk og gikk rundt i en gate her, frem og tilbake[8D](venta på at samboeren min skulle bli ferdig på jobb)

ORIGINAL: Oline

Vannet mitt gikk, så jeg skjønte det[;)]

Jeg trodde bare jeg hadde luftsmerter, jeg.[8|]

Arti å læse! [:D][;)]

Back
Topp