Skjønner jo ingen ting jeg :S

1rosa+1til?

Elsker forumet
Da jeg kom på apoteket i går og skulle kjøpe cb + hadde de brått sluttet å selge den. Så måtte jo ta et merke jeg ikke kjenner til :O Og den ble suuuuuper svakt pos. Men var jo ikke vanskelig å se i godt lys... Var heller ikke på morra urin... Men tok en billig strimmel senere på kvelden og den ble svakere pos en de andre jeg har tatt... Og mensen skulle oxo ha kommet i går, men ikke noe spor av den.

I dag er jeg så kvalm og trøtt. Er sulten men ingen ting frister... Så lurer på hva jeg skal tro...

Er jeg gravid eller ei???

høres jo ut som om du burde kjøpe ny test og sjekke morgenurin :)

jeg har jo tatt så mange tester, og de har jo blitt litt sterkere pos de siste 4 dagene. Vet jo at hcg øker hver 48 time...

Men tar og venter til onsdag om jeg klarer og vente så lenge hehe :D Har en A1 igjen i skapet...

såå spennende!! jeg er ingen ekspert, men høres ut som om du er gravid da emoticon
lykke til! gleder meg til å høre resultatet.

takk takk <3 Rart testene ikke har blitt veldig mye sterkere pos enda :D Men kan jo hende El var litt senere enn vanlig...

Elin.a skrev:
såå spennende!! jeg er ingen ekspert, men høres ut som om du er gravid da emoticon
lykke til! gleder meg til å høre resultatet.

enig enig!!

Høres jo ut som om du er gravid:) Hadde de samme symptomene så deg når jeg fant ut at jeg var gravid så:) Krysser fingrene for at du er det og masse lykke til:)

Høres ut som du er gravid ja!

Denne gangen og forrige gang er HELT forskjellige når det gjelder testing.
Sist gang fikk jeg svak strek 3 dager før jeg skulle hatt TR.
Denne gangen kom ikke den svake streken før dagen jeg skulle hatt TR.
Så det kan jo være at du har blitt gravid sent i syklusen. Det ble jeg denne gangen, var "uheldig" over en uke etter antatt EL så..

oki godt jeg ikke er alene om å få sent svar denne gangen da hehe... Føler meg sååå gravid i kveld haha... Lyst på alt, men ingen ting smaker jo :O hehe 

Kansje jeg sniker meg til å ta testen i morra. Men er jo dumt å kaste den bort... Humm Nei jeg får vel klare å vente til onsdag vel.... Da er jeg jo 4 dager over tr...

måtte gi opp de stek greiene. Kjøpe heller der det sto gravid/ikke gravid :P mye enklere
hehe

Jeg tror jeg ville kjøpt en digital test som viser "gravid" "ikke gravid" og testet med morgenutinen. Lykke til :)

Med Emilie slo ikke digitale ut på morgen urin føre uke 5 og jeg er bare 3+4/5 i dag... Så venter med dem jeg hehe. Men skal få hcg blodprøve av legen min i morra :D

Back
Topp