V venoka Elsker forumet 17 Des 2007 #1 Ble plutselig så trøtt. la mie isted og pang ble stuptrøtt selv. holder på å sovne her jeg sitter[&:] sambo og svigers holder på å tapesere kjøkkenet nå, så da er det kjøkkenskap neste. jeg og sambo la gulvet igår kveld[:D]
Ble plutselig så trøtt. la mie isted og pang ble stuptrøtt selv. holder på å sovne her jeg sitter[&:] sambo og svigers holder på å tapesere kjøkkenet nå, så da er det kjøkkenskap neste. jeg og sambo la gulvet igår kveld[:D]
tipp Forumet er livet 17 Des 2007 #2 Begynner vel ikke å bli syk da? Har kjent det sånn oen dager nå. Kan plutselig bare sovne. Føler meg helt skutt. Blir kjøkkenet fint da? Bildet??
Begynner vel ikke å bli syk da? Har kjent det sånn oen dager nå. Kan plutselig bare sovne. Føler meg helt skutt. Blir kjøkkenet fint da? Bildet??
V venoka Elsker forumet 17 Des 2007 #3 blir kjempefint. kan ta bilde å legge ut når det er ferd, kamera er i bilen å orker ikke ut å hente det[&:][8D]
blir kjempefint. kan ta bilde å legge ut når det er ferd, kamera er i bilen å orker ikke ut å hente det[&:][8D]