Skjønner ingenting..

Apeloffen

Forumet er livet
Nå må jeg altså spørre dere om en liten ting..: Jeg har så jævlig vondt bake i halebeinet mitt..har hatt det i hvartfall 2..om ikke 3 mnd nå.. Skjønner ikke hvorfor.. Har ikke landa på ræva ute på glattisen eller noe..Får spesielt vondt når jeg må røyse meg opp av sofaen osv.. Av og til kjenner jeg press hvis jeg ligger på siden..Men kjenner ikke noe spesielt når jeg går eller noe.. Hva kan det være tror dere? Jeg har ikke snøring... Skal til legen om en måneds tid, men ikke pga det.. Gidder ikke gå dit før det heller..[&o]  Kjenner også at det trykker på når jeg sitter..[:'(]

[8|]vet ikke hva det kan være.. ville bare sende deg en trøste klem.. Du får nok svar snart av noen som vet[8|]

Takk for klemmen da[:)] Håper kanskje noen kan ha litt peiling ja..

har hatt det sånn jeg også men fikk beskjed om at det hadde noe med bekkenløsnigen jeg hadde.. måtte bare være forsiktig og gå tur.. er ikke sikkert det er det sammen men tror det kan være det

som jeg har hørt/lest så kan bekkenløsning være veldig forskjellig fra person til person.. Jeg har ikke vondt der, men har bekkenløsning[8|]

Har vært plaget med det der jeg og...Det kommer og går hele tiden.
Vært til lege og tatt rønken men de fant ingenting. Tror det har noe med at jeg hadde bekkenløsning...

ja, jeg hadde jo ei helt jævlig bekkenløsning da jeg var gravid.. men den var langt ifra lik dette opplegget.. Har tenkt på det selv, men jeg ble jo bra etter fødselen..   Det er halebeinet som ender "halvveis nede i ræva" ikke sant?

dytter litt i denne.. kan jo være noen andre som er kommet inn og kanskje har litt peiling...[8|]

ORIGINAL: Lisemor84

ja, jeg hadde jo ei helt jævlig bekkenløsning da jeg var gravid.. men den var langt ifra lik dette opplegget.. Har tenkt på det selv, men jeg ble jo bra etter fødselen..   Det er halebeinet som ender "halvveis nede i ræva" ikke sant?

Ja, det er iallefall der jeg får vondt når smertene først kommer. Men lurer faktisk på hvorfor vi får vondt der, hva som gjør det....Har liksom aldri fått et sikkelig svar fra legen...

Ja jeg begynner jo å lure på om det kan være noe brukket..men burde vell kjent det hele tiden da..Er værst når jeg må opp av sofaer/stoler osv.. Holder ut..så lenge det ikke er vondt når jeg går så.

Det kan også høres ut som en begynnende syste på halebeinet. Bare som et forslag. Har seløv hatt det og det er ikke noe godt.

åjj uffda.. hvor kommer den fra?hvorfor? What to do??

Har ikke ide om hvor den kom fra. Men godt var det langt fra tilslutt. Jeg måtte på sykehuset å få tømt den tilslutt.

usj..merket du liksom at den vokste hvis du kjente etter?

Da må den jo ha kommet tilbake... Var jo bra i 2-3månder etter føødselen..
pussige greier...

Når jeg hadde syste på halebeinet ble det gradvis verre. Og den vokste ja. Kunne se god hevelse innen jeg fikk gjordt noe med den. Men absolutt ikke sikkert det er det det er da. Bare et forslag liksom.

Jeg hadde det sånn i lang tid etter den ene fødselen,men hadde også veldig mye bekkenløsnig i graviditeten. Det forsvant etter noen mnd.. Ikke sikkert det er det samme da.. Håper du finner ut av det..
Luska litt på hjemmesida deres.- Hærlig go gut[:)]

Ja,finner vell ut av det etter hvert.. Men takk for alle svarene da![:)]

Back
Topp