Skjønner ingenting

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Er trøtt og har masse stikkinger/murringer i livmorområdet og ned mot lyske/lår. Føles akkurat som før jeg begynte å blø på tirsdag.
Jeg blødde masse på tirsdag (når jeg var på do). Kom lite i bindet. På onsdag blødde jeg kanskje 1-2 spiseskjeer blod, og onsdag var det helt stopp.
Og nå murrer det nedi der. Det begynte i går.

krysser alt som krysses kan <3 her har jeg gått med skikkelige murringer i 4-5 dager.. satser på det er et godt tegn ;)

Kan du ikke få en tidlig UL? Vondt å ikke vite hva som foregår! :(

Håper det bare er ufarlige blødninger. Hva med å be om hcg måling hos legen med et par dagers mellomrom, så ser du om den går rette veien?

Skal til gyn den 26, så får se da.
Tar en CBD i morgen, da ser jeg om det er hcg igjen i kroppen.

Skal til gyn den 26, så får se da.
Tar en CBD i morgen, da ser jeg om det er hcg igjen i kroppen.
HCG'en synker ikke så fort, så du vil nok sikkert få positiv test imorgen.....

Sist jeg mistet (4+3), var hcg ute av kroppen fort.
Så når jeg blødde så tidlig, så tror jeg det kan skje igjen.
Får ihvertfall se hva den sier i morgen.
Om den har økt, så er det jo positivt.

ImageUploadedByBV Forum1392447251.387946.jpg
Hcg forsvinner fort ut av kroppen.
Venter bare på EL nå om under to uker. Håper bare syklusen er rett med en gang :)

Det var trist, men nå vet du hvertfall, og så er det bare å fortsette å prøve! Masse Lykke til neste runde :-):-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Trist, men som de andre sier - nå vet du iallefall og slipper å lure. Håper spiren sitter når du får el igjen :)

For en positiv holdning du har :-) Det er inspirerende her jeg ligger med kraftige smerter, kraftige blødninger og pittelitt skyldfølelse... selv om jeg vet at jeg ikke kunne gjort noe annerledes. Lykke til! :-)

For en positiv holdning du har :-) Det er inspirerende her jeg ligger med kraftige smerter, kraftige blødninger og pittelitt skyldfølelse... selv om jeg vet at jeg ikke kunne gjort noe annerledes. Lykke til! :-)
Får ikke gjort noe med det som er borte. Så da må jeg bare være positivå tenke at neste mnd er min tur :)
Men skal ærlig innrømme at det har vært noen kjipe dager.

Back
Topp