Skjønner ingenting..

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Begynte å blø brunt søndag kveld. Så ble det bare mindre til det stoppet opp mandag kveld og tirsdagen. På kvelden igår begynte det igjen, og nå øker det bare på :( har fortsatt ikke fått noe i truseinnlegget, kun på papiret, er nesten ingenting på papiret heller, men om jeg "leiter" så er det en del :( (Beklager detaljer)..

Nå venter jeg egentlig bare på at det skal gå gale :(

sendt fra appen :)

Begynte å blø brunt søndag kveld. Så ble det bare mindre til det stoppet opp mandag kveld og tirsdagen. På kvelden igår begynte det igjen, og nå øker det bare på :( har fortsatt ikke fått noe i truseinnlegget, kun på papiret, er nesten ingenting på papiret heller, men om jeg "leiter" så er det en del :( (Beklager detaljer)..

Nå venter jeg egentlig bare på at det skal gå gale :(

Har du fått målt hcg hos legen?

Lykke til i morgen:) krysser fingrene for at det er helt ufarlig:)

Håper det er noe ufarlig! Litt brunt utflod er vel normalt for mange også ? Verre hvis du begynner å blø masse.
Krysser fingrene for at spira har det godt og den sitter der til mai <3

Appen <3

Tusen takk skjønne damer :) setter stor pris på gode ord :) jeg er sinnssykt nervøs for svaret jeg får imorgen.. :) hååper det er positivt, men er redd for å bli skuffet også. Kryss fingrene for meg er dere grei :)

Tusen takk skjønne damer :) setter stor pris på gode ord :) jeg er sinnssykt nervøs for svaret jeg får imorgen.. :) hååper det er positivt, men er redd for å bli skuffet også. Kryss fingrene for meg er dere grei :)

Tenker på deg, krysser fingre og tær for at det er stigning i hcg nivå

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg krysser også alt som kan krysses for deg. Lykke til morgen:)

Sniker litt...

Men jeg har blødd i begge mine svangerskap uten at det har vært noe farlig. Til tider har jeg blødd mye også. Så lenge du ikke har smerter, kramper eller noe så behøver det ikke være farlig.

Sist svangerskap blødde jeg jevnt og trutt frem til uke 25.

Lykke til :)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Tror det er over for meg nå.. nå blør jeg MYE og friskt blod.. :/ har fortsatt ikke smerter men det kommer vell..

Tror det er over for meg nå.. nå blør jeg MYE og friskt blod.. :/ har fortsatt ikke smerter men det kommer vell..

Sender deg en god klem

Kjære deg, jeg vil ikke tro det og håper at du får et bra svar på HCG-testen, men er litt redd med deg......
En STOR klem og så krysser jeg alt jeg kan for at du får beholde lille spiren <3

Back
Topp