Skjønner ingenting...

Mailykke2

Forelsket i forumet
Fra å ha ei jente som smiler masse, spiser greit og sover greit har jeg ei jente som sover lite,max en halvtime om gangen, hyler når hun spiser, er konstant trøtt og sutrete. Har vært nødt til å ha henne ved siden av meg de siste nettene for å få henne til å sove. Da sover hun rundt men er utrolig vanskelig å få i henne mat selvom hun har sover godt.. Hun tygger hele tiden på hendene sine, kan hun ha begynt å klø i gommene og at det er grunnen til at hun er blitt så vrien?:/

Chocolate girl skrev:
Kan være at det er tenner på gang, noen er jo tidlige ute der. Ellers kan det være utviklingssprang på gang : http://www.sovlillebaby.com/regresjon.htm

Mulig det er kombinasjon... Jeg var vist tidlig ute med tenner, og hun er vist veldig lik på meg på andre områder..

Håper denne fasen går over snart, alle tre her er utslitt :S

kan hun ha vondt et sted?

muffinsdronningen skrev:
kan hun ha vondt et sted?

Det virker ikke helt sånn, virker bare som at livet ikke er greit fordi hun ikke klarer å sove ordentlig :/
Men skulle det være noe vil jeg tro det er magen.. Vurderer om jeg skal ringe kiropraktoren vi var hos og kanskje få en time for å sjekke om det er noe rester av kolikken... 

Syns det virker litt som masse mareritt eller noe jeg, men aner ikke :s

har det samme problemet he å. så fort jeg legge han fra meg,eller stopper vogna våkner han til. så travelt,får jo ikke gjort noenting. og hele handa er inne i munnen konstant,så lure på om det kan være noe her å. sover på nata,men dagtid og kveld er det svært lite.

Idasmamma skrev:
har det samme problemet he å. så fort jeg legge han fra meg,eller stopper vogna våkner han til. så travelt,får jo ikke gjort noenting. og hele handa er inne i munnen konstant,så lure på om det kan være noe her å. sover på nata,men dagtid og kveld er det svært lite.

likt her, den hånden er vist veldig god, men smokk nekter han...
sover bra på natten da.

Nå har hun faktisk sovet litt, jeg surret hun inn i dynen, vugger og la henne fra meg:) når hun må våknet spiste hun nesten opp hele flasken:O begynte nå med å lage 180 flasker- mulig litt for lite mat kan være årsaken?:/ får se om det gir noe utslag utover kvelden :)

her er også lillemor bynnt å spise på febrilsk på hendene, hun tar smokk men så fort den detter ut så er handa der.. har og tenkt på tenner men er vel litt tili kansje?(8uker)

Måtte le litt for meg selv da jeg så det var snakk om tenner. Min gutt på 2 år var som jeg før har skrevet absolutt ingen sovebaby, sov kun veldig korte powernaps og jeg var heldig om det gikk 30 min. Vi sa hele tiden at det er sikkert tenner på tur, og hadde det et lite "håp" om at ting skulle bli bedre. Men hvem var det som ikke fikk tenner før han var 11 måneder... ? ;-)

Back
Topp