Skjønner ingenting..

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Tok test på mandag (eller om det var tirsdag) som jeg syntes jeg skimtet en svak strek på.
Test i går kveld-negativ.
Test i dag tidlig- negativ, MEN... Når jeg skulle kaste den, ca en time etter hadde den blitt positiv... Kan den bli det om den ligger for lenge....??

Mensen er på overtid.. Noe den har vært 2 ganger før, begge grunnene til det leker rundt her nå. Magen murrer og er oppblåst.. Jeg venter og venter...
 
hva slags test er det snakk om?
Jeg har brukt billigstrimler for å teste helt tidlig slik at det ikke ryker emd så mange dyre digitale :P de gangene jeg har fått strek selv etter tiden har gått ut har jeg vært gravid :D streken har da blitt sterkere for hver dag. Har ikke fått antydning til strek når jeg ikke har vært gravid
 
Hadde ei venninne som testa negativt, heiv den i bosset,mens kom aldri,tok ny et par dager senre og det viste seg hun var gravid.  så tilfeldigvis på den forrige hun tok,da viste den positiv. det sies jo at man ikke skal gå ut i fra resultatet etter en viss tid. Men jeg tror kanskje at det er en liten sjangse for at du er gravid,krysser fingrene for deg ;)
 
Har kjøpt de på rema1000, så er vel Rfsu sine? Ikke billigstrimler.. Lurer på om jeg skal ta en ny i morgen tidlig, eller burde jeg vente til lørdag evt søndag?
 
Rfsu sin kan gi først negativt svar så posetivt ,så jeg holder en knapp på at du har en liten spire
 
Positiv i dag, så hører til her inne..
Dette kommer til å ta tid for å synke inn..
Skal røpe mer om meg selv etterhvert, men foreløpig kommer jeg til å holde en forholdsvis lav profil.
 
Gratulerer med spiren :-)
 
Gratulerer! Er i akkurat samme situasjon som du var, hvor jeg fikk et par svake positive, for så å ha testet negativt i dag. Håper jeg får samme utfall som deg!
 
Gratulerer så masse:)

Det er en grunn til at man skal lese av testen innen en viss tid, står i pakningsvedlegget.
Når de ligger for lenge kan de vise feil.
 
Back
Topp