skjønner ingenting..

Sina82

Flørter med forumet
Blir litt gal. Egentlig veldig gal... [:o]Jeg sluttet på pillen for to mnd siden og fikk første mens som forventet etter 33 dager, blødde da som normalt i tre dager. Så kon andre mens etter 26dager, jeg har ALDRI hatt så kort syklus før og denne gangen blødde jeg i fire dager så holdt det opp i en og så kom det bitte bitte litt to dager etter på(det var igår) og i dag kom der jaggu noen dråper til(blandet med no slim)! Seriøst: skal det være slik? at det skal komme litt her og der bare fordi jeg har sluttet med pillen? var aldri sånn før.

JEG BLIR GAL![&:]

Hender det blir litt sånn. Jeg opplever stadig at mensen varer i to dager, ingen tingen den tredje også kommer det bittelitt den fjerde. Tror ikke det er så uvanlig egentlig. Det er 7 måneder siden jeg sluttet på pilla så tror syklusen er i riktig gjenge.

Uff.. Det er kjedelig.. Jeg kan ikke svare på dette, men kan iallefall si at jeg skjønner du er frustrert...

Det må jo slutte en gang...?

ja, det MÅ det... kan jo ikke holde på å styre med dette heletiden... Det burde vart enten eller! Ikke nei... jo... foressten litt til... nei... tjaaa... joda der er litt til! LA DET BLI TOMT![;)]

La det bli tomt! Iallefall for denne gang...

Back
Topp