skjønner ingenting

det er bare meg

Glad i forumet
Mailykke <3
ca 1 time siden jeg begynte å føle meg skikkelig merkelig. jeg føler meg noe sykt ned doppa... er svimmel og skjønner lite hva skjer rund meg... ser på tv og nesten klarer ikke å lese subtitler eller jeg skjønner ikke hva jeg ser på. og klarer å konsentrere meg bare om en ting om gangen. hvis jeg ser på tv så jeg ser ikke hva skjer på sidene.... og nå jeg skriver men klarer ikke å forstå helt hva jeg skriver... begge armene føles som de sovner og noe kribling mørke dotter forran øynene...

brrrrr skønner ingenting.... veldig ekkel følelse...

unnskyld det ble litt lang sytting fra meg

Sånn føler jeg meg når blodtrykket mitt er høyt..

det første gang jeg føler meg sånn.... for  ekkel følelsen...

sitter nå og tenker om jeg burde bekymre meg eller bare vente til mandag til jeg skal til jordmor....

Om du "bare" føler deg sånn og ikke i dårlig form ellers og smerter noe sted.. Så er nok det beste å bare ta det med ro på sofaen[:)] Og prøve å ikke bekymre seg..

Men det er en utrolig ekkel og uggen følelse.. [&:]

det høres ut som om du begynner å få SF spør du meg...

jeg ringt til føden og de ville ha meg inn for sjekk..... det verste at jeg kjenner ikke at ho lille i magen sparker eller beveger seg.... hufff... ja ja skal se hva de sier på sykehuset...

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut [&:] Greit å ringe føden for å være sikker. Lykke til på sjekk! [:)]

ORIGINAL: tullemor79

det høres ut som om du begynner å få SF spør du meg...

Det trenger ikke beyt det.. Jeg har sånn ofte.. Da er som regel blodtrykket mitt for høyt. Men jeg har enda ikke fått sf bare blodtrykket som er for høyt.. [:)]

Men godt å komme inn å få sjekket det om du er bekymret, lykke til[:)]

Huff, håper alt er i orden! Masse lykke til søta!

ORIGINAL: lillebebis

Huff, håper alt er i orden! Masse lykke til søta!

Huff da. Lykke til på sjekk! Får håpe det bare er noe forbigående [:)]

Lykke til på sjekk,håper alt er i orden!

ORIGINAL: murreliten

Huff da. Lykke til på sjekk! Får håpe det bare er noe forbigående [:)]

[:D][:D] 

jeg har det ofte slik rett før magen vokser skikkelig..er akkuratt som om resten av meg må koble ut pga en voldsom vekst[8D][:D]

håper alt er bra med dere.

Best å dobbelsjekke med føden ja[:)]

Krysser fingrene for at det bare er blodtrykksfall , migrene eller liknende

Back
Topp