Skjønner ingenting :s

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
De to siste nettene har jeg sovet gjennom hele natten uten å måtte tisse... Hadde ikke det vært for en aktiv baby omtrent hele dagen så hadde jeg vært litt bekymret for han.
Kan det være han er roligere om natten enn han pleier? Eller at han ikke ligger så langt nede lenger? Han ligger fortsatt med hodet ned siden jeg kjenner hikking helt nede i magen på venstre side... Det er ihvertfall deilig å få sove så lenge uten å måtte stå opp :p våkner jo litt av vondter i løpet av natten, men dette er noe helt annet :s

De to siste nettene har jeg sovet gjennom hele natten uten å måtte tisse... Hadde ikke det vært for en aktiv baby omtrent hele dagen så hadde jeg vært litt bekymret for han.
Kan det være han er roligere om natten enn han pleier? Eller at han ikke ligger så langt nede lenger? Han ligger fortsatt med hodet ned siden jeg kjenner hikking helt nede i magen på venstre side... Det er ihvertfall deilig å få sove så lenge uten å måtte stå opp :p våkner jo litt av vondter i løpet av natten, men dette er noe helt annet :s
Jeg har faktisk ikke vært så mye plaget med at jeg må opp om natta jeg (heldig, ja!) :) Hadde en periode i starten av 2.trimester der jeg var oppe et par turer, men helt fram til nå har jeg sovet/ligget natta gjennom uten å vært på do:) Så det er nok like normalt å ikke være oppe for å tisse, som at man er oppe flere ganger:p Jeg våkner som regel tidlig nå da (alt mellom 4-7), og da er jeg oppe på do før jeg enten legger meg igjen eller står opp for dagen;)

Jeg ville bare sett på det som en luksus ;) Lille har nok bare funnet seg en god liggestilling der blæra di ikke er så utsatt. Jeg hadde det også slik ei natt for noen dager siden. Var HELT fantastisk og jeg følte meg på grensa til uthvilt da jeg våkna neste morgen :D

Godt å høre! :p ja litt rar følelse nå egentlig :p har vært så sliten om dagen og kvalm og ikke særlig humør, men nå når jeg våknet og tutlet ned på do så følte jeg meg så våken og glad :p håper dette blir en bra dag og at denne luksusen fortsetter :p

Ja se på det som luksus :) Jeg har ikke begynt å våkne på natta før den siste uka nå (er 33+5 i dag) men i natt sov jeg natta igjennom igjen, og det til og med uten å være så sprekkferdig at det gjorde vondt, slik det ellers gjør ;)

Litt artig at vi tenker og bekymrer oss om de samme tingene, hehe☺️ For jeg har selv hatt et par netter hvor jeg har våknet på morgenen og kommet på at jeg ikke har vært å tisset! Da begynner bekymringen med en gang! Og dette fordi jeg har vært oppe 1-2 ganger HVER natt siden testen var positiv, helt sant! Men det er liv her også så skal vel helst bare være glad for noen tissefrie netter☺️

Er bare oppe en gang i 4-5 tiden selv å tisser noe som er svært uvant, men Gud så deilig;) satser på de har funnet seg godt til rette for natten der inne, er værtfall bra med aktivitet ellers på dag og kveld inne i magen så:)

Ja det er luksus. Her er det luksus dersom jeg kan sove mer enn 2 timer sammenhengende uten å gå på do .....

Er det ikke deilig? Etter mange netter med 4-5 doturer, vondt bekken og mye romstering i magen har jeg sovet hele natta sammenhengende, tror ikke jeg har snudd meg en gang (da våkner jeg, for det er ikke barebare å snu seg lenger) :) sendte ungene på skolen og gikk til sengs igjen, og våknet nå. Herlig :) dutter jeg på mageboeren dytter han tilbake, virker som han har det fint.

Er bare å nyte de nettene man får sove godt fremover, blir nok færre og færre av dem :)

Var hos jordmor i dag, hun sa det kan være for hodet er kommet så langt ned at det blir bedre plass for blæra :) ikke noe å bekymre seg for, bare å nyte de ekstra timene uten toalettbesøk :D

Kjempe morsomt å se at det er flere som opplever akkurat det samme :D og veldig betryggende :)

Søvn er luksus og noe som man aldri ta forgitt ;) Skulle ønske jeg var mer obs på dette før ;P men nå har jeg fått noen sovenetter, så skal ikke klage;)

Flere enn meg som har våknet om morgenen og tenkt "oj, jeg har jo ikke vært oppe og tisset i natt. Så deilig", for så etter noen timer kommet på at joda du haaaar jo vært oppe, men nærmest gått i søvne :p

For meg er det veldig opp og ned. Som regel er jeg oppe 1 gang i løpet av natta, men noen netter er jeg oppe 4-5 ganger, andre netter sover jeg natta gjennom =)

Går kun en gang om natta, men da er blæra sprengt når jeg våkner om morgenen :D har ikke tenkt at det var rart.. sikkert ikke noe å bekymre seg for :)

Jeg våkner og må tisse i tre-firetiden. Men klarer å sovne igjen hvis jeg ikke orker! Men det er selvsagt best å ta turen, for da slipper jeg og stå opp kl seks :p

Uansett luksus i forhold til mange her inne! Blir nok kanskje hyppigere etter hvert vil jeg tro!?

Jeg våkner og må tisse i tre-firetiden. Men klarer å sovne igjen hvis jeg ikke orker! Men det er selvsagt best å ta turen, for da slipper jeg og stå opp kl seks :p

Uansett luksus i forhold til mange her inne! Blir nok kanskje hyppigere etter hvert vil jeg tro!?
Jeg har jo vært vant med å tisse ihvertfall én gang om natten, helst to ganger. Og nå plutselig bare sover jeg gjennom hele natten uten å være tissetrengt.

Pleier å være oppe en gang for å tisse, men noen ganger ligger jeg bare å drøyer for jeg orker ikke stå opp fordi jeg er så trøtt. Søvn er oppskrytte greier, jeg er strålende fornøyd hvis jeg får sove mer enn 4-5 timer totalt på natta. Som regel blir det vesentlig mindre dessverre...

I går var jeg på besøk hos en venninne som hadde lagd en sinnsykt god kyllingsuppe til meg! Var så heldig å få med restene hjem. Da ville kjæresten ha det til kvelds og jeg (som egentlig var mett) klarte jo selvfølgelig ikke å holde fingrene fra fatet! Og spiste meg stappmett rett før jeg skulle legge meg :p
Har lagt i hele natt og følt at maten var på vei opp og vært kvalm og uggen. I sted når jeg våknet var jeg helt sjelven og gikk på do med litt løs mage. Føler meg fortsatt uggen. Der var luksusen over? :p

Back
Topp