skjønner ingenting nå !

# one million #

Glad i forumet
Positiv test på lørdag, cbd, gravid 1-2 sto det.. ny cbd imårrest, gravid 1-2..
Rfsu test nå ikveld negativ...
Skal å ta blodprøve i morgen og mandag for og sjekke hcg for nå henger jeg ikke med lengere!

Mulig rfsu-testen trenger mer hcg for å slå ut. Dessuten er jo morgenurin mye mer konsentrert. Lykke til med blodprøven :-)

Krysser fingrene for at alt er som det skal! Vanskelig å gi noen forklaring og så lenge du ikke har sett noe tegn til blod er det bare å tro at alt er bra.

Krysser fingrene for at alt er som det skal! Vanskelig å gi noen forklaring og så lenge du ikke har sett noe tegn til blod er det bare å tro at alt er bra.
Nei ingen blod. Går på progynova og utrogestan. Muli jeg bare produserer lite hcg i begynnelsen

Hvordan går det med deg no. :-) ? Krysser fingrene for at alt er som det skal <3

Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan går det med deg no. :) ? Krysser fingrene for at alt er som det skal <3

Sent from my iPad using BV Forum
Tok blodprøve idag så får sikkert svar på mandag håper jeg.. :) ny blodprøve mandag. Ellers går det bra :) vondt i puppene, murring av og til.. menssmerter i ny og ned.

Hm, det var jo ikke noe særlig. Det kan jo være en MA du har, altså at embryoet har stoppet utviklingen, mens kroppen fremdeles oppfatter det som at den er gravid. Evt en kjemisk graviditet, som bare er en veldig tidlig SA. Du testet jo tidlig og sånn sett er faren for å få registrert slike større, dessverre. Enn så lenge krysser jeg fingrene for at blodprøvene gir deg et bedre resultat!

Men ved kjemisk, skal man ikke da begynne og blø eller stopper alt opp pga progynova og utrogestan ?

Tok du eggløsningssprøyte? Det tar en tid før den er ute av kroppen. Og den kan slå ut på graviditetstester. Mener det er inntil dag 8 el 10 etter innsett den kan slå ut. Det er jo derfor sykehusene anbefaler tester fra dag 14. Etter innsett eller enda senere ved blodprøve.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok du eggløsningssprøyte? Det tar en tid før den er ute av kroppen. Og den kan slå ut på graviditetstester. Mener det er inntil dag 8 el 10 etter innsett den kan slå ut. Det er jo derfor sykehusene anbefaler tester fra dag 14. Etter innsett eller enda senere ved blodprøve.

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei fryseforsøk.. satt inn to eskimoer

Progynova bygger jo opp slimhinnen og kan sånn sett hindre blødning, så det er vanskelig å si. Utrogestan er vel et progesterontilskudd og skal sånn sett ikke kunne hindre blødning dersom noe har gått galt. Dette blir bare spekulasjoner, # one million #. Forhåpentligvis er alt i orden. Graviditetstester har noe ulik mengde innfargingsstoff, så de kan slå ulikt ut av den grunn også. Avvent videre testing nå da det bare virker stressende. Krysser fingrene for gode resultater på blodprøvene dine! :signs003

Progynova bygger jo opp slimhinnen og kan sånn sett hindre blødning, så det er vanskelig å si. Utrogestan er vel et progesterontilskudd og skal sånn sett ikke kunne hindre blødning dersom noe har gått galt. Dette blir bare spekulasjoner, # one million #. Forhåpentligvis er alt i orden. Graviditetstester har noe ulik mengde innfargingsstoff, så de kan slå ulikt ut av den grunn også. Avvent videre testing nå da det bare virker stressende. Krysser fingrene for gode resultater på blodprøvene dine! :signs003

Ja blir ikke å teste noe mer. Åpnet opp di to cbd som var positiv og den som var negativ. Var like mange streker på dem alle 3.. men den negative var strekene liitt svakere enn di to positive.

Men har innstillt meg på ny runde med prøving. Men denne gangen blir det ferskforsøk

Hcg på 4 fra fredagens test :( da er det bare å vente så er det påan ijenn med ny prøving

Nei nei nei :( hvorfor skal det være så vanskelig og urettferdig???? Finner ikke ord!!! Men sender deg en trøsteklem ;)

Nei nei nei :( hvorfor skal det være så vanskelig og urettferdig???? Finner ikke ord!!! Men sender deg en trøsteklem ;)
Ja ganske urettferdig.. men har snakket med ivf avdelingen nå. Skulle kutte ut medisinene fra nå av åsså satt di meg opp på kort regime ved neste forsøk. Får blødning nå en gang di nermeste dagene så skulle jeg ringe dem så sku di sette opp en plan. Åsså håpe på at jeg fikk mensen før 1 desember. Hvis ikke måtte jeg vente til etter nyttår med å starte opp ijenn..

Uff så synd. Lykke til neste gang, krysser fingrene!

Back
Topp