Skjønner ingenting jeg...

♡snart mamma til 2♡

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Har ikm på torsdag, og el-testene slår ut for fult (har gjort det siden fredag) mens g-testene er negative. Kan man ha el 2 ganger i løpet av en syklus? Jeg vet 110% sikkert at jeg hadde el torsdag for 10 dager siden...

er ikke helt inne på det der el greiene, men dytter for deg[;)]

Nei, du har ikke to EL på en syklus.

Hvordan vet du med sikkerhet at du hadde EL for ti dager siden?

(for å kunne vurdere videre er det litt interessant å vite hvordan du vet, nemlig... for å lokalisere mulige feilkilder. Ett eller annet stemmer jo ikke.)

UL viser vel somregel egentlig at egget gjør seg klart, men det spørs jo litt når du var der også. Dette er av de sikrere måtene å vite det på, så vi satser på den, selv om det ikke er en 100% garanti.
Men det er jo mye som tyder på at det nok stemmer at du hadde EL da.

Og EL-testene er positive (slik el-tester er positive altså, me teststreken sterkest) en uke etter EL, og fortsetter med det?

Uansett er det veldig tidelig å få utslag for svangerskap, særlig allerede før helga, så jeg tror jeg vil råde deg til å ha is i magen, og fortsette å teste (eller vente noen dager før du tester igjen om du har så mye is tilgjengelig... [:D]), med graviditestester. EL-tester kan som du vet gi utslag på graviditet også, men de er ikke laget for det formålet, så du får et sikrere resultat med graviditetstester.

Lykke til!

I know...

Har svidd av en del tester gjennom prøvingen jeg også... (heldigvis billigtester da altså, før jeg tilslutt tok en cb digital som bekreftet mistanken jeg hadde fra de svake strekene....)

Back
Topp