Skjønner ingenting jeg

Linnjeanette

Elsker forumet
Mensen var 4 dager forsinka denne mnd (alltid kommet i rett tid) så jeg trodde jeg var gravid! Men det rare er at jeg nesten ikke har blødd noe! Det kommer ikkenoe på papiret en gang! Jeg fikk mensen i går og hadde sinnsyke smerter. Var så kvalm at jeg brakk meg flere ganger, men fikk ikke opp noe. Til vanlig kommer den på morgenen den dagen jeg skal ha, smertene kommer dagen før. Og jeg blør masse! Hvorfor er det så stor forandring nå? Testen var negativ, og nå har jeg plutselig ikke mensen! Skjønner fortsatt ikke noe:p Har heller ikke stressa, vært syk eller noe i det siste heller!

Har du testet da???

Kanskje vært mye stress el. den siste uka??? Eller noe sykdom??

Ikke lett å vite, men greit å ta en test (om du ikke har gjort det) for å kanskje utelukke/bekrefte en graviditet... Kanskje tatt en tur til legen med samme spm, kan være hormoner også...

Har ikke testa enda, for jeg regna med at det var mensen som kom! Men det har aldri vært sånn før! Bytta tampong når jeg stod opp i dag, og det var bare litt på tuppen!

Opp

det kan godt hende at du er gravid.... jeg har alltid hatt småblødninger i den tiden jeg ventet mens da jeg var gravid....

Jeg hadde bare småblødnindger når jeg ventet mensen, etter to uker tok jeg en test og den var positiv. Jeg blødde i fem uker, men det var ikke abort.

oppdateringen havna nederst i hovedinnlegget! Forbanna icrap!

Back
Topp