Skjønner ingen ting, erfaring?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Dere som tilhører Riksen og har søkt om søskenforsøk.. Måtte dere innom fastlegen? Legen sa vi ikke trengte da vi var på ultralyd ift frysforsøket, men sykepleierne sa vi måtte. De på Ullevål må ikke å syns det er rart at det er forskjellig praksis når det til syvende å sist er under samme sykehus

Hos riksen må man søke på nytt gjennom fastlege eller gynekolog for søskenforsøk ja. Spurte riksen for et par måneder siden.

På St.Olavs skulle jeg bare ringe når vi var klar. Så det gjorde jeg og da fikk vi begynne med en gang ;) Hadde fryseforsøk i vår som ble negativt :( Starter med ferskforsøk i oktober igjen ;)

Hos riksen må man søke på nytt gjennom fastlege eller gynekolog for søskenforsøk ja. Spurte riksen for et par måneder siden.
Det er så sinnsykt tungvint å urettferdig at det er forskjellig praksis t.o.m innad samme sykehus bare at de har to forskjellige adresser

Ja, det virker veldig spesielt. Synes i grunn at det er rart at man må gjennom hele søke-prosessen på nytt for søskenforsøk!

Ja, det virker veldig spesielt. Synes i grunn at det er rart at man må gjennom hele søke-prosessen på nytt for søskenforsøk!
Var fordi det hadde vært noen som ikke burde hatt søskenforsøk. Fikk vite at det bare var fordi vi skulle bli godkjent som egnede foreldre igjen!!! Dritt

merkelig at man må innom fastlegen først da! Rart at det skal være ulik praksis hos de ulike klinikkene! At det er forskjell mellom de offentlige og de private er en ting, men....

Sweet å bruke masse tid bare for at legen skal skrive under på et papir. Etter det går det fort da vi allerede er inne i systemet

Ja de har visstnok skiftet praksis på akkurat dette. Jeg måtte også innom fastlegen og ta prøver der og få bekreftet masse ting.

Back
Topp