skjønner ikke

*3 skal bli 4*

Glad i forumet
var til legen i dag, og hu mener jeg er 4+4. føste dag i siste mens var den 21 april, og jeg har 32 dager syklus. men da er jeg jo bare 4+1.

dume legen min eville nesten ikke sende henviselse til ul, for dem hadde fått beskjed om at dem ikke ville ta tidlig ul lengre.

nå angrer jeg på at jeg ikke har den gammle legen min. men jeg får ta kontakt med jordmor snart så får hu heller hjelpe meg for hu kjenner meg fra sist sv.skap så.

hun har sikkert regnet ut med 28 dagers sykluse, så da stemmer det nok.
husker når jeg gikk graavid med han første min, så hadde jeg 3 forskjellige termin datoer, fra jordmor, lege, og min egen beregning.
så du får bare vente å se når du ta en ul;)

Legene regner vel utfra en 28 dagers syklus? Jeg får i hvertfall en annen termin enn legen min. Hvorfor ønsker du tidlig ul da? Jeg ble ikke henvist til tildig ul når jeg gikk gravid første gang. Da bestilte jeg privat. 

*ønskergullnr2* skrev:
Legene regner vel utfra en 28 dagers syklus? Jeg får i hvertfall en annen termin enn legen min. Hvorfor ønsker du tidlig ul da? Jeg ble ikke henvist til tildig ul når jeg gikk gravid første gang. Da bestilte jeg privat. 

jeg sa til henne at jeg hadde 32 dager syklus. og om hu hadde regnet 28 dager syklus skal jeg være 4+3.

hvorfor skulle jeg ikke ville ha tidlig ul?? fikk det første gang og skal ha det nå oxo pga jeg går på medisiner daglig. og har mistet før. derfor.

*3 skal bli 4* skrev:

*ønskergullnr2* skrev:

jeg sa til henne at jeg hadde 32 dager syklus. og om hu hadde regnet 28 dager syklus skal jeg være 4+3.

hvorfor skulle jeg ikke ville ha tidlig ul?? fikk det første gang og skal ha det nå oxo pga jeg går på medisiner daglig. og har mistet før. derfor.

Det var ikke vondt ment altså :( Jeg spurte mer fordi jeg var nyskjerrig. Du får nok henvisning da.

Man får ikke tidlig ul når man vet når man hadde siste mens, me mindre d er noe annet enn å sette termin man skal sjekke selvsagt   Uanset så blir d sikkert en helt annen enn noen av de 2 terminene når du kommer på ordinær ul d er typisk

Det stemmer at legene regner 28dagers syklus. Det har ingenting å si for de regulerer jo terminen på ordinær UL uansett.

Miramarmora skrev:
Man får ikke tidlig ul når man vet når man hadde siste mens, me mindre d er noe annet enn å sette termin man skal sjekke selvsagt   Uanset så blir d sikkert en helt annen enn noen av de 2 terminene når du kommer på ordinær ul d er typisk

fikk ul i uke 7 sist og da viste jeg når jeg hadde mens og alt. jeg får det pga medisiner. og der er nok forskjell fra sykehus til sykehus, men jeg skal nok få til denne gang oxo. jeg slår meg ikke til ro før jeg ser hjerte som dunker. etter som jeg ikke har noe symptomer.

*3 skal bli 4* skrev:

Miramarmora skrev:

fikk ul i uke 7 sist og da viste jeg når jeg hadde mens og alt. jeg får det pga medisiner. og der er nok forskjell fra sykehus til sykehus, men jeg skal nok få til denne gang oxo. jeg slår meg ikke til ro før jeg ser hjerte som dunker. etter som jeg ikke har noe symptomer.

Nei, men da er d jo for andre grunner du får tidlig ul, så da er jo d greit Svarte bare når d gjaldt terminberegning ........

Back
Topp