Skjønner ikke...

KathMor

Forumet er livet
Emma har så og si "slutta" å spise her hjemme.... Hva skjer? [:o][>:] 2 skjeer så er hun fæddi..... Hun kan ikke ikke like NOE av det jeg lager... Til og med favoritten Spaghetti vil hun ikke ha...

Sånn er det litt her innimmelom og.... går noen dager også spiser ho igjen. Noen dager har ho spist bare ett par brødskiver....ho er heldigvis ikke så tynn så bekymrer meg ikke så mye for det. Jeg er sånn i perioder selv, så da kan vel de være sånn og...

mat er en lett måte å kontrollere mamma på...  Ådne har også vært sånn i perioder. 

sånn er det her og, men det går over og i perioder spiser hun mye..[;)] Bare hun spiser skikkelig i bhg så er det nok ikke grunn til bekymring..[;)]

sånn har vi nettopp hatt d. Bhg ble bekymra også, han psiste jo ingenting der heller... men plutselig en dag, da han fikk peanutsmør på brødskiva, spiste han...

plutselig vil hun ha igjen, men skjønner frustrasjonen i mens!

Jeg håper virkelig det bare er en sånn periode, er bare det at det har vært så lenge nå.....
Og jeg har jo ei fra før som ikke liker kjøtt, kylling og sånt i biter.. Har en liten vegetarianer jeg [>:] Med mindre det er sånn "skjult" alla kjøttdeig, pasta carbonara osv... Hun elsker fisk da, spiser hun godt av - både her og i barnehagen.. Men skulle ønske hun likte eks koteletter og kylling fileer [:o][:)]

Føler vi bare har spist jalla mat i dag.... Jaja, ny dag i morra [8D]

her går det veldig opp og ned. ofte spiser hun som ett voksent menneske, mens andre ganger spiser hun en bit også er hun ferdig..
veldig frustrerende, menmen.

Back
Topp