Skjønner ikke

Cicci79

Glad i forumet
hvorfor Nelly er så sinna fortiden. Skriker og slår meg når jeg henter henne i barnehagen. Blir sint vær gang vi skal spise, dytter og kaster maten rundt seg. Hvis hun mister gaffelen, smokken eller andre ting på gulvet så begynner hun å suttre og vil ha hjelp til å ta det opp. Blir så frustrert!!! Er det trass eller synes hun at hun ikke får nok oppmerksomhet? I barnehagen er hun så fornøyd og blid. Men her hjemme er det bare skrik og gråt [:(]

Litt sånn her og av og til, og lurt på det samma som deg... Men jeg gir henne så mye oprmerksomhet jeg kan, og vi koser oss og.. Men må være litt av aldren kanskje? Og at vi er trygghetspersoner de "tørr" å gjøre sånt hos? Nei vet ikke, men forstår det er frustrerende [:o]

Ja, synes jeg gir henne masse oppmerksomhet. 

er du konsekvent nok? tillater du i stor grad sutring, og forhandler du mye? jeg tror heller noen av disse punktene er grunnen, enn at hun mangler oppmerksomhet. Kanskje hun får for mye oppmerksomhet

ORIGINAL: Reinbue

er du konsekvent nok? tillater du i stor grad sutring, og forhandler du mye? jeg tror heller noen av disse punktene er grunnen, enn at hun mangler oppmerksomhet. Kanskje hun får for mye oppmerksomhet

ville tenkt over det reinbue sier... Merker det på min jente at hver gang jeg har vært "for grei" altså sluppet litt taket på intensiv oppdragelse så pusjer hun grensene.... men verst er at jeg kommer ikke på at dette har skjedd før i etterkant[:@][8D]

Og da er det tilbake til "damage-kontroll"[8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Reinbue

ville tenkt over det reinbue sier... Merker det på min jente at hver gang jeg har vært "for grei" altså sluppet litt taket på intensiv oppdragelse så pusjer hun grensene.... men verst er at jeg kommer ikke på at dette har skjedd før i etterkant[:@][8D]

Og da er det tilbake til "damage-kontroll"[8|]

vi opplever også det her. med sambo er det nesten aldri konflikt, mens med meg derimot tøyer han grenser stadig vekk, og dette kommer av at jeg forhandler mer.

Ja, forhandler kanskje litt før mye iblandt. Men hun får time out hvis hun slår meg og skriker. Da gir hun opp etterhvert.

Back
Topp