Skjønner ikke hva som skjer med denne formen......

tyren86

Forelsket i forumet
I dag er jeg ni uker og to dager inn i svangerskapet. Jeg har i fire uker vært konstant dårlig. Ekstrem kvalme sterk hodepine , svimmel og ikke vært meg selv.

I går var første dagen uten kvalmestillende og formen var i grunn ganske god. Men i dag klokken 05:00 våknet jeg igjen og var dårlig. Orker ingen ting og bare det og sende barn på skolen var ett maraton å få til. Min kjære måtte ta med seg minste mann på jobb i dag da jeg rett og slektninger klarte og maktet og ha han hjemme. Føler meg som en elendig mor og kjæreste om dagen.. Jeg er rett å slett bare helt utslått ....

Sliter med det samme her, men heldigvis uten kvalmen da! Men føler meg ubrukelig til det meste om dagen, gubben begynner til og med å bli grinete på meg :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

føler med deg, har bare ei jente å sende i bhg som gubben tar med seg på morgenen, klarer jo igenting lengre, vandrer mellom sofa,seg og toaalettet:/ gleder meg på bedre form!

kjenne te den følelsen ja....kom akkurat fra legen..e blitt sykemeldt ...det å levere i bhg e som å ha utført maraton etterpå ,heilt skutt resten av dagen..samboeren min begynner så tidlig på jobb at han har ikje mulighet...så da e d bare å bite sammen tennene og gjennomføre...

Uff leit å høre det er fler som har det sånn men litt godt også. Da er det fler som skjønner meg der ute. Er litt vanskelig og forklare samboer hvordan det er når han ikke klarer og sette seg inn i situasjonen..

Er også helt ubrukelig om dagen, min eldste sa til meg i helgen: "Jeg liker når du er frisk mamma". Det gjorde ordentlig vondt i mammahjertet :( Stakkars gutten min som har en mamma som ikke klarer å gjøre noe sammens med han :(

Er også helt ubrukelig om dagen, min eldste sa til meg i helgen: "Jeg liker når du er frisk mamma". Det gjorde ordentlig vondt i mammahjertet :( Stakkars gutten min som har en mamma som ikke klarer å gjøre noe sammens med han :(

jar du spurt om å få phenergan?

Ja det er phenergan 25 mG. Ikke farlig for babyen :)

Back
Topp