skjønner ikke helt at jeg er gravid...

jas

Forumet er livet
Jeg kommer plutselig på at jeg er gravid innimellom, og det er utrolig sprøtt..For en tanke å venne seg til [:)]

Jeg har tenkt masse på at jeg er gravid, og enkelte dager tenker jeg nesten ikke på noe annet..-men så plutselig setter jeg meg ned og tenker at jeg snart skal på ul og alt mulig, og da går det opp for meg at jeg snart er halvveis, og jeg skjønner liksom ikke helt det....Føler meg ikke så veldig gravid egentlig, og har ikke fått noe særlig mage..17 uker er jo endel uker gravid da [:D] Telte over hvor mange dager jeg har gått gravid, og det er faktisk 119 dager [:D] -og det er egentlig ganske mange dager...[8D]

Syns bare det er så utrolig sprøtt innimellom å tenke på situasjonen min, dette er noe jeg har drømt om i mange, mange år, også klarer jeg ikke venne meg til tanken at drømmen skal gå i oppfyllelse [:D] Snålt [:D]

du e nok ikkje aleina me å føle d sånn. har mage å en (vanlivis) aktiv krabat dær inne men "glømme" t stadihet at æ e gravid. spes om mårran når æ har tenkt å hoppe utav sænga. nåkka som aldri går så bra sia æ kommer halvveis så ramla æ bærre ned ijænn, e væl litt fortund[:D]

Hehehe...jeg glemmer det også innimellom, men jeg er jo kortere på vei enn deg da. Men jeg tror det er litt normalt jeg. Så lenge man ikke har mange plager, og livet går videre som normalt, så er det jo ikke så rart at man ikke tenker på det hele tiden. Egenltig tror jeg det er et positivt tegn, for da har vi det bra. Jeg tenker på alle de som sliter med kvalme i hele svangerskapet eller skikklig lei bekkenløsning, de MÅ jo bli minnet på graviditeten hele tiden.

Kos deg framover, Jas!

Klem, M

[:D]Glemmer det jeg også... Men kommer fort på det når jeg bare skal bøye meg ned å ta opp noe på gulvet.. Hvorfor går ikke dette da? Aha-en stoor mage i veien, hmmm åja-skal ha baby[:)] Kan vel trygt si at jeg ikke har noen svangerskapsplager lenger- bortsett fra magen som er i veien[:D]

Gid jeg kunne glemme innimellom jeg også, da hadde nok ventetiden blitt kortere..

Føler det samme. Bare enkelte dager med strekksmerter som gjør at jeg husker.. Og i går kjøpte jeg ei brukt barnevogn som jeg skal hente etter jobb idag. Da begynte jeg å virkelig føle på at ting faktisk er iferd med å skje.. [8D]

Glemmer det hele tida. Merker jo ikke så mye til det, utenom at jeg er litt ekstra trøtt da. Men det er man jo gjerne på denne årstida uansett.
Merker at jeg begynner å glede meg.
Tenkte ikke så mye over dette med graviditeten og hva den fører til før jeg begynte her på BV. Før det var jeg mest opptatt av å få forlenga kontrakta på jobb slik at jeg får penger, så ingen måtte skjønne noe der. Og så var det jo jul, og den tok en del oppmerksomhet.
Tror det er et veldig godt tegn at man glemmer det. Ellers blir ventetida så lang, og så er det viktig å huske at livet går videre selv om man får barn. Det er viktig at vi som mødre trives for at vi skal være gode mødre for barna våre.

Bare vent til halsbrannen kommer og du får vondt for å bøye deg, da skjønner du det nok!  Tror det er en fordel at man ikke tenker på det hele tiden, for da blir ventetiden lang!

Jeg var egentlig ikke så plaget av halsbrann forrige ganger (bare 100 andre plager, så kanskje det bare kom i bakgrunnen?). Men ingenting i dette svangerskapet har vært likt forrige svangerskap, så jeg blir ikke overraska.

jeg hadde også de følelsene ganske lenge[;)] Vent til du begynnner å føle spark + dårlig søvn om natta og ikke minst kynnere.. jeg sier bare velkommen til klubben om ikke så lenge[8D]

[:D]Husker godt at jeg er gravid akkurat nå i alle fall.... Hele den "lille"nusselige magen min hopper opp og ned-den har hikke-helt alene... Uten meg,liksom[:D] Ser litt spess. ut,så min kjære sønn holder på å daue av latter.... Han påstår at det ser ut som avansert magedans. Frekke lille gutt!!![:)]

Back
Topp