skjønner ikke det her jeg... *link*

sokkestompen

Elsker forumet
Nei jeg tenkte det samme. Må bare være en stor løgn tenker jeg for å få litt blest og penger.
Kan jo ikke være veldig smart hverken hun eller legen når tanken aldri har slått deg å ta en graviditetstest. Og at man plutselig bare kjenner noen "innvoller" hengende ut når man går bortover gulvet mot doen. Hallo? Nei det der tror jeg bare er sprøyt!!

Ikke alltid like lett å forstå seg på slikt nei [;)] 

nei kan ikkeskjønne det jeg heller.kanjse hun ikke vile si det.nokk av oppmerksomhets syke mødre[:D]

Nå kan jeg ingenting om fødsler, men at navlestrengen kommer ut før babyen... er ikke det litt uheldig? Eller er det helt vanlig og ukomplisert?

Synes uansett det er litt på viddene å ikke ha mensen på så lenge og ikke ta graviditetstest. Hadde skjønt det om hun hadde hatt blødninger rundt menstruasjonen.
Jeg har PCOS og kan glatt gå 6 måneder uten mens, men jeg husker jeg testa litt innimellom når den hadde vært lenge borte.

Tja jeg synes ikke en skal være så veldig raske å dømme jeg da.
Hun sier at hun har opplevd mye stress( stress kan skape stor hormonell ubalanse i kroppen, f.eks miste mens osv), og en god del kvinner får ikke særlig mage, eller kjenner mye spark. Er tanken om graviditet så fjern for en, så tolker en kanskje graviditetstegn som noe annet enn en ville gjort ellers.
Det er også mange kvinner som ikke kjenner noe smerter under åpningstiden/riene.
Men kan vær enig i at det er litt snodig å ikke ta test når en er i fast forhold og ikke får mens -  og at legen hennes ikke har oppfordrert til det.

Altså.....som en som har vert gravid før,så er det for meg UFATTELIG at det går an å ikke merke det..
Jeg tror ikke på det en plass..

Back
Topp