Skjønner ikke at de tør

Vand

Forumet er livet
pedofile altså.......... Men jeg tenker ikke på selve overgrepet ([:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(]), men når de laster ned fra internett[&:][:'(][:@]

Jeg skulle se etter portrettbilder av barn før i kveld, og jeg kjente på følelsen når jeg skrev inn "bilder barn" på google..... Måtte selvfølgelig endre søketittelen, var redd hva jeg kunne finne[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]

skjønner ikke i det hele tatt noe som helst av de der... [:'(][:@]

ORIGINAL: KathMor

skjønner ikke i det hele tatt noe som helst av de der... [:'(][:@]

nei fy[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Men jeg tenker på hvor lett det KANSKJE er (ikke at jeg har opplevd det) å finne div bilder på nett[&:] Hva hadde kommet opp hvis jeg hadde søkt på "bilder barn"????[8|][&:][&:][&:]

skjønner det ikke jeg heller, er helt forfærdelig[&:]

men det er vel en sykdom? er det ikke.. så på en syk måte, er det bedre at de holder seg til bilder (vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette, uten at det høres fælt ut men...) enn at de går lengre.. (mener ikke de som tar bilder av disse ungene altså)

ORIGINAL: *Emma08*

men det er vel en sykdom? er det ikke.. så på en syk måte, er det bedre at de holder seg til bilder (vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette, uten at det høres fælt ut men...) enn at de går lengre.. (mener ikke de som tar bilder av disse ungene altså)

Kontrollere egne lyster?????? [:@] Nei, jeg syns ikke alt kan skyldes på sykdom! De aller aller aller fleste VET at det de gjør er feil! [>:]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: *Emma08*

Kontrollere egne lyster?????? [:@] Nei, jeg syns ikke alt kan skyldes på sykdom! De aller aller aller fleste VET at det de gjør er feil! [>:]

sier ikke at jeg godtar det de gjør..
men jeg leste en side om en som var pedofil, og han prøvde jo så godt å kontrollere seg..
men de kan jo ikke noe for at de har slike lyster..
er vel en grunn for at det finnes slik alternativ, så de ikke skal få lyst noe mer!

Back
Topp