Skjønner bare ikke...

kate

Gift med forumet
...hvor det blir av mensen. Dag 48 idag, og jeg har aldri i løpet av de årene som prøver gått over 40 dager. Sjeldent det å, men det har ihvertfall hendt.

Hva skjer da? Har gått med mensmerter i 3 uker nå, har hele tiden trodd mensen kommer samme dagen eller natten. Men neida..
Håper ikke det er noe alvorlig galt med meg, blir litt urolig merker jeg.

Det kan nok væra PCOSen som klurer det til. Eg hadde det ofta sånn, og hadde mensmurring.

Men har du tatt ein test? Ein høyrer jo av og til om mirakel[;)]

Ja tenker jo på pcosen jeg også, men har bare aldri hendt før. Veit at mensen alltid kommer innen 40 dager...

Test, nei overhode ikke. Takler ikke se en negativ test til. Blir bare så sinnsykt skuffa, selv om jeg veit at det er VELDIG usansynlig at jeg er gravid. Er ganske så overbevist om at jeg ikke er det heller, så hvorfor teste da liksom? Den sjansen er jo egentlig ikke der.

ORIGINAL: Serene

Ville tatt kontakt med klinikken dere bruker og høre med dem jeg

Akkurat nå tilhører jeg jo ikke noen klinikk. Vi har jo lagt hele prøvehysteriet på hylla for en god stund. Økonomien tillater nemlig ikke nye forsøk på en goood stund.
Så venter liksom ikke på mensen fordi jeg skal igang med forsøk, lurer bare på hva som skjer...

Ja forstår veldig godt at det ikkje er nåke kjekt å testa når ein føler seg sikker på at det er det resultatet ein ikkje vil ha..

Varer det for lenge no uten at tr kommer så ta ein tur til gynekolog. Kan jo få primolut for å få den i gong.

ORIGINAL: Nesing

Uff, så forferdelig kjedelig at mensen og syklusen er helt på bærtur, vennen [:(]! Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg håper mensen veldig snart dukker opp slik at du slipper å bekymre deg for det i tillegg.

Tenker på deg, vennen!

Signerer

ORIGINAL: Nesing

Uff, så forferdelig kjedelig at mensen og syklusen er helt på bærtur, vennen [:(]! Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg håper mensen veldig snart dukker opp slik at du slipper å bekymre deg for det i tillegg.

Tenker på deg, vennen!

så kjedelig[&:] håper det ordner seg. klem

Igår litt brunt blod, idag ingenting....

Back
Topp