:( skjønne ingenting

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
6 daga over TR testa en mulig positiv GT for 2 dager siden,å en negativ idag :'(
Noen med samme erfaring? Vet ikke ka æska tru nu..
Har hatt menssmærter å murringer i gått over ei uka nu.
Men skal også sies at med første testa æ ikke  positivt før over 2 uker etter venta TR.

Hjæælp :'(

Har ikke opplevd det selv, nei... Men hvis du gikk lenge over ikm sist, kan det vel være noe med hcg-produksjonen, den varierer vel fra person til person? Lykke til, i alle fall!!! [:)]

ORIGINAL: mariak

Har ikke opplevd det selv, nei... Men hvis du gikk lenge over ikm sist, kan det vel være noe med hcg-produksjonen, den varierer vel fra person til person? Lykke til, i alle fall!!! [:)]

[:)]

er det samme type test?? noen krever mer hcg enn andre for å slå positivt ut?![:)]

Mener virkelig ikke å være negativ nå, men kan det være kjemisk?[8|]

Test igjen om et par dager, hvis testen er positiv da så er du nok gravid[:)]

Kroppen kan være ustabil og finne på rare ting. Jeg hadde for eks EL etter jeg skulle ha mens og ble gravid. Du får bare ha tolmodighet :) (vanskelig, jeg vet).

ORIGINAL: S@ndr@

6 daga over TR testa en mulig positiv GT for 2 dager siden,å en negativ idag :'(
Noen med samme erfaring? Vet ikke ka æska tru nu..
Har hatt menssmærter å murringer i gått over ei uka nu.
Men skal også sies at med første testa æ ikke  positivt før over 2 uker etter venta TR.

Hjæælp :'(

eg har ikkje testet positivt på urin test noen gang.. eg tok en test dagen før eg fekk sønnen min, bare for morro siden eg ikkje testet positivt da eg ble gravid.. og tillogmed dagen før eg fekk sønnen min var eg ikke gravid:p så kanskje du kunne dratt til lege å tatt blodprøve? :) lykke til;)

Den som hva svakt positiv var en sånn vanlig med 2 streka (huske ikke merke akkurat nu) og den negative hva clear blue sin digitale test med uke.
Ja,skal til legen på fredag så æ får høre ka ho sir. har hatt veldig stikking i LM i går å idag..er frustreraneså ikke vite :(

Back
Topp