skjærtorsdag i dag!

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!

men hva i all verden er dette da??? nytt medlem du liksom..emoticon  dette kommer til å ta tid å venne seg på.

anyways, her er det grått i dag og vi vet ikke hva vi skal. mine brødre kommer en tur ellers ingen planer.

ha en fin skjærtorsdagemoticon

God morgen! Dette var uvant gitt!

Ingen planer for dagen, men vi må nok ut hvertfall i finværet:)

Dette var forferdelig uvant!!! 

God morgen! 

Her har vi vært nettløs siden i går kveld, og så kommer jeg hit til dette uvante greiene her... makan! 
Denne påska har vært skikkelig dårlig, så langt... Ida og Tobias gjør ikke annet enn å trasse, og de sovner ikke før mellom kl 21 og 23 på natta. Tobias tar ned bilder fra veggene på rommet deres når han skal sove, og legger dem i senga si. Han tar ut alle lekene, og strør dem overalt. Jeg blir så sliten, for det er lite hjelp å få fra gubben, som stort sett har brukt påska på å sitte og spille poker på mobilen, eller mekke sykkel. På kveldene er han ute og sykler, så jeg må ta ungene alene. Skikkelig rævva påske her, med andre ord!
Men snart skal jeg på PulsSpinn, det blir godt å få være litt alene. Etterpå skal vi på middag hos mamma (pappa er på Møre), og så er det hjem og legge unger igjen da... kjenner jeg faktisk gruver meg til kvelden jeg, og det er jo ikke sånn det skal være...

Ha en fin skjærtorsdag dere! 

Hei!
disse nye greiene var uvant...... hjelp!

Jaja snart bort til bestemor mi og vaske bilen innvendig, så skal jeg få julemiddag der ;) jula varer helt til påske vet dere hehe

Ha en flott dag!

kan trøste deg med at det ikke er akkurat familieidyll her heller... det regner, vi er masse inne, ungene har MYE energi og de krangler, maser eller sutrer, de legger seg sent, men opp tidlig likevel = slitne foreldre. gikk ut i regnet i sta for vi måtte bare ut! sto i regnet og skifta dekk og vaska vinterdekk og mattene inni bilen. ungene fikk spyle og vaske, stor hit det da!!!

håper det blir hyttetur til helga og at ungene finner på noe! blir enten til mine foreldre eller svigermor så satser på litt avlastning da.

for å si det pent; ferier er ikke hva det en gang var.

Har kost oss i sola i dag:) vi har sol og sommer for øyeblikket:) med rundt 20 grader

Helt uvant med dette ny BV...Virker veldig rotetet for min del..Men har ikke satt meg helt inn i dette enda. Helt nytt og jeg har vært ute i hele dag:)

Jeg fant ikke dem vanlige smilefjesene kun den lange lista så derfor lager jeg dem selv;)

Virker som det går bedre med Vilde nå:) hun har jo hatt 39-40 i feber siden tirsdag..Så nå krysser jeg fingrene for at hun blir bedre..Virka slik i kveld iverfall:)

Nei får se hvordan det nye BV virker tenker jeg

ok en ting jeg lurer på...hvorfor har jeg ikke mer enn 3 innlegg..har da skrevet mer enn det i dag....

Og jeg sliter med å være her inne for jeg ramler ut hele tiden.....og det tar laaaaaaaaaaaaang tid før jeg kommer inn igjen

JEG BLIR SPRØ AV DETTE.............

Syns det er kipt for øyeblikket...for jeg har mista mine innlegg pluss pm 

Håper dem retter opp i dette snart

I dag sto vi opp til nydelig sommervær:):) Vi har spist frokost og mala påskeegg:) nå ska bare påskeeggene tørke før vi kan pynte dem:) Så da tar vi turen ut i finværet:) Tempen ligger rundt 15 grader:)

Back
Topp