skjærer tenner

Annicken

Forumet er livet
åå jeg har vondt i tennene , får det av å høre på kasper. han har en tann nede, og en oppe rett over, og han skjærer så høyt at det skjærer i meg i marg og bein.. ååå grøss...

Det er en ekkel lyd ja!!!! Nå skjærer ikke vesla tenner for hun har bare tenner nede [;)]

(Men kan tenke meg hvordan gubben har hatt det.... jeg har begynt å skjære tenner på natta!!!!!!!!!!!!!
Men i går fikk jeg sånn skinne jeg skal sove med så da håper jeg det blir bedre. )

mannen min og skjærer tenner om natta! grusomt å høre på.. hvor fikk du taki sånn skinne? kostbar?

Snuppa skjærer også tenner,[:'(] håper det bare er noe forbigående mens tennene er på vei ut. Ufyselig lyd.[&:]

ORIGINAL: annelis

mannen min og skjærer tenner om natta! grusomt å høre på.. hvor fikk du taki sånn skinne? kostbar?

Måtte til tannlegen og støpe. Kosta 3000,- [&:]

oi..såppas.. men da holder no tenna seg sikkert lengre og![;)] de slites ganske bra når man skjærer tenner tror jeg..

Ja, nå har jeg "BARE" brukt 20 000 på tannlege i år [:'(]
Ja, det var det han så det på. Jeg var jo der i våres for å renske opp etter graviditeten. Og så har jeg hatt så vondt etterpå og dro tilbake. Og da fortalte han meg at jeg gnisset, for han så slitemerker både oppe og nede. Gubben har ikke merket noe til det. Ikke jeg heller [&:]

ORIGINAL: Tikimasala

urgh.. grøsss! Det er en ekkel lyd det!

Kjenner jeg fryser nedover ryggen bare ved tanken...... grøss.......

Back
Topp