Skjærer tenner

lissom

Forumet er livet
Jenta mi på snart tre år skjærer tenner.. Dette holder mannen min våken hvis hun ligger på vårt rom (er ikke ofte det da, bare når vi har besøk). Er det noen som har tips til å få henne til å slutte?? Eller som vet når man skal til tannlegen første gang??? De må vel vite råd??

vi var hos tannlegen i høst. får innkalling rundt 3 år.

har ikke noen tips om det å skjære tenner, men skulle gjerne hatt det!
mannen min skjærer nemlig tenner noe vannvittig innimellom... [:D]
helt forferdelig! jeg må stappe inn ørepropper for å få sove når det er som værst... [:'(]

men det kan jo ikke være bra for tennene?
jeg ville tatt en tlf til tannlegekontoret og spurt om de har noen tips.

Takk for svar!![:D]

Jeg skjærer også tenner, og det gjør broren til mannen min også. Så det er kanskje arvelig... hehe... Men ift mannen din, så ville jeg sendt han til tannlegen for å få tak i en bitt-skinne. Da høres det ikke, og han slipper å ødelegge tennene sine. Jeg er derimot veldig usikker på om en sånn skinne ville blitt akseptert av jenta mi på en stund, derfor håper jeg på andre råd!

Men godt at vi sikkert snart skal til tannlegen da!!! 

Ja det skal jeg gjøre!![:D]

Dattera mi skjærer også tenner, det er helt GRUSOMT og høre på... det er så mye at det høres ut som om hun har løse tenner i munnen som hun tygger sundt, jeg skjærer seg gjennom marg og ben når hun begynner, så jeg er nødt til å dunke i henne eller vekke henne for at hun skal slutte...
Jeg hater den lyden... Håper virkelig tannlegen har noe til henne, ellers så har hun snart ikke mer tenner gjen...off det er grusom lyd

Back
Topp